Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2008 17:26 - Съдбата...Любовта, Шефчето и обкръжението... или пътепис за сбъдване на мечти и даване на отговори :)
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2621 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 06.04.2008 22:15


Написах един пост...днес ми е дъждовно и вдъхновено...беше много хубав пост, че даже беше и забавен, като имаше елементи от драма, трилър и криминален финал...да, ама нъцки - изчезна ми...просто изгасна тока и туй то...не е било писано да се разкривам толкова много...понякога искам да знам какво ми е писано, но знаете ли какво - почти винаги съм се чудила КОЙ пише. / това кореспондира частично с идеята за Съдбата, Любовта и т.н., но само частично/

Та, докато страдах горко, как трябва да започвам отначало се опитах да си представя Вселенския екип и ролите в него...та сигурно има една секретарка - тя записвва входящите повиквания и желания на хората, които са от типа "Искам да Го/Я срещна", "Какво да направя, за да получа тази работа?" или пък "Закъснява ми вече трети ден, дали съм или не съм....влюбена? "...

След приемане на информацията, Съдбовната секретарка, прави кратък преглед и активно приоритизира и структурира нещата, като повикванията от обекти, със статут "оптимисти", "търпеливи" и "вироглави" се елиминират от списъка, като неналожащи за изготвяне на предписания и съответно изпълнението им. Смятам, че попадат в голямата кръгла папка, поради щото могат да чакат или да си се справят сами. По този начин, хората, определени като оптимисти, търпеливци или вироглавчовци са преценени като неотговарящи на изискванията на Световната Съдбовна Система за подпомагане на щастието и любовта и биват изхвърлени, като изобщо не попадат в базата данни на Вездесъщата и височайшата.

След предварителното анализиране и систематизиране на подадените желания, Съдбовната секретарка, представя списъка на вселенската седмична оперативка / която се провежда веднъж в месеца, според човешките разбирания,  тъй като Вселенската и човешката седмица е с различна продължителност/. Управителят Слънце, схематизира и изготвя в основни линии оперативен  план за всеки ден и го резюлира за изпълнение от екипа служители, които е наел.

Екипът се състои от:

Специално подготвен романтичен съдбовен социолог, който прави проучване и замерване на нуждите и желанията на респондентите.

Режисьор и сценарист, специализанти на Планет лов юнивърс, в областта на иновативните и запомнящи се похвати и подходи.

Интериорен дизайнер и реквизитор, разполагащи с неограничени ресурс за подготовка на идеалното място за идеалния момент.

Двойка гейове за колорит и един потомствен аристократ с особено чувство за хумор, които работят като независими експерти, с цел да придадат по-голяма правдоподобност и по-малко съвършенство на ситуацията, когато тя е в процес на реализация.

 

И така, верните служители се захващат за работа, разпределят си отговорностите и ангажиментите и в края на работната Вселенска седмица има повече сбъднати желания, срещнали се двойки, намерени отговори, по-висок рейтинг от този на конкурента Дядо Коледа, но най-вече повече сияещи звезди на небето, защото това е Вселенската книга за похвали.

 

Ще се попитате какво се случва с оптимистите, търпеливците и вироглавците, които не са обект на въздействие и целева група на екипа ли? Ами...те просто знаят, че имат силата да постигнат и изградят сами всичко, за което мечтаят и когато го направят, те ще станат част от екипа на Съдбата...това е стратегията за приемственост J




Гласувай:
0



1. anallizator - :) уникално разкритие от кухнята на ...
06.04.2008 22:23
:) уникално разкритие от кухнята на уишмейкърстването....


имам само питанка-ти в целевата група ли си или си от трите самосправящи се типа и ако да от кой по-точно?
Поздравейчета!!!!!
цитирай
2. retsboc - Спирам...
07.04.2008 10:30
... да бъда търпелив вироглав оптимист, тогава, за да може да ми се разгледа искането. Знаеш ли, онзи ден се запитах кой определя... и кой пише това дето "било писано". Трябвало е да попитам теб... :)

Страхотен ден! ти желая...
цитирай
3. bestregards - обичам многоточията!
07.04.2008 17:38
говорят ми много... сигурно, защото са много....Сега ще чета бавно.

след 10 постинга ще срещна Изгубения ти постинг. Той ще е без многоточия. Ще го прочета няколко пъти.

И в двата случая ще се наслаждавам мноооогооо.
цитирай
4. анонимен - а да не би...
09.04.2008 00:11
Ей,ти да не си тази Радост,с която пихме в неделя в къщата на Вазов?Тъмнина,пуканки,високи мъже,делфини...В твой преден постинг попаднах на следата със скъсания гердан и направих някаква връзка:)))Да не се засечем на Балканджи:)))Дааа,само ти ще си.
цитирай
5. pakostinka - @Analizator,
09.04.2008 14:06
аз съм от самосправящите се, самонабиващи се на очи и самостоятелно наритващи дупета...точно и поради тази причина, Вселенската Агенция за Разузнаване, ме прати в карцера за 1 седмица, щото съм изнесла конфиденциална информация ;))))
По-здрави вейчета и от мен ;)))

@Борката,
да ти кажа и аз спирах на няколко пъти ама ми ставаше скучно и пак си се връщах в моя си път. А за друг път да знаеш - ако имаш някакви въпроси и въпросчета, некст тайм аск кака Радка ;)))

@Bestregards,

хм...темата за многоточията е много по-дълбока и по-слециална, дори от темата за междуредията и казаното там...
Аз също обичам многоточията и чета бавно...и се наслаждавам на всяка буква и дъх... благодаря ти...поздравявам те, усмихнато ;)))

@Хей анонимната фея,

същата тази Радост съм...ама мога да добавя, освен високите мъже и делфини и много говорене и обещание за парчета на Балканджи, което все още чакам, ама като знам сериозността на обещателя, вероятността да се видим на Балканджи, преди да ги получа по мейл е много голяма ;)))
Поздравчета...а да и кога ще да пием пак там? :)))
цитирай
6. анонимен - същия анонимен:)))
09.04.2008 16:29
Сега погледнах програмата,няма да свирят тази седмица:(сериозността на обещателя е обратнопропорционална на ръста му,знам аз:)))Ами да пием пак там,с удоволствие,само да натиснем обещателя да ни сбере и поведе:)поздрави и на теб,впрочем аз съм Надя,да не прекаляваме с анонимността:)))
цитирай
7. pakostinka - :)))
09.04.2008 17:35
Ех, пропорциите на обещателя може да са обратнопропорционални на ръстта му, но в качеството си на информатор е добър, така че веднага разбрах с кого общувам само привидно анонимно ;)))
А за пиенето...хайде да инициираме един общ натиск ;)))
цитирай
8. анонимен - е хайде!
09.04.2008 18:39
Да го натиснем здраво,упорито,самоотвержено,та да видим докога ще издържи на напора;)))След като от обещател се превърна в информатор,редно е да се изяви и като организатор на културно мероприятие.
цитирай
9. pakostinka - Хих,
09.04.2008 21:37
лошо му се пише на човеко утре ;)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952073
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170