Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2008 18:29 - Непресторените празници на непресторените хора
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1719 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Един познат ми се обади – ей, така, просто да ме провери дали не съм се бъгнала и случайно да съм получила факс от Кораба, за празнуване на де що има празници и поводи. Този мой приятел ме провери и на 14-ти –остана доволен.

Обади ми се няколко дни преди това, за да ме попита кога точно празнувам именния си ден и дали случайно не съм решила да направя другарско напиване по повод едната ми година в столицата. Отговорих му, че съм със забавено развитие и ще празнувам годишнини по този повод, когато спра да пълзя и започна, не само да вървя, ами и да тичам.

 Днес вече изпадна в предоргазмен колапс, от който трябваше да го измъквам с помощта на специални въжета с увеличена устойчивост на тежест, тъй като му декларирах, че 8-ми за мен винаги ще е „денят на Мама и на зрелите жени”, за каквато все още не се смятам, тъй като незрялостта ми е силно изразена, изписана е на челото ми и увековечена с „великите” ми дела, а той като един типичен джентълмен, можеше единствено да се съгласи с гениалното ми изказване.

Та, стоейки си сега в едно заведенийце, приключвайки работата си и пушейки поредната цигара с чаша вино се замислих за празниците. Мамоу, не е истина колко са много в нашата страна. Имаме си официални, национален, църковни, социални, че последните няколко години празнуваме и европейски  такива , които да отбелязваме подобаващо, а какво означава „подобаващо” в нашата родина? Означава „да съ напием  като гудйита и да лазим под масите”.

Преглеждайки календарите, установих, че от януари месец тази година до момента е имало 13 празника, т.е. повода за напиване, като това са само официалните, националният или църковни такива..да, но между тези празници си има много такива, които са си лични – годишнини от напускане, преместване, прекратяване на стара връзка, стартиране на нова такава, купуване на движимо или недвижимо имущество, завършване на университет и т.н.

Понякога наистина се обърквам, защото ако започна да празнувам всички празници, така, както „подобава”, това би означавало да съм вечно пияна и лазеща и почти никога трезва и концентрирана, ама това са си само мои объркваници и несподелени теории.

Май наистина ще се окажем нация, която само си търси повод за напиване, ама аз обичам напиванията без повод. За да направиш напиване без повод, т.е. да не съвпада с някой от гореописаните се налага да си  много изкусен, почти виртуоз. Изисква се  да мобилизираш цялата си енергия, гъвкавост и изобретателност, за да синхронизираш желанието за купон със свободното време на приятелите си, наличието на мества в подходящите заведения и да ги убедиш, че предстоящитеим трудови ангажименти на следващия ден ще бъдат изпълнени, така или иначе, но е по-добре да се случат със сладкото усещане за изживяна прекрасна и забавна вечер, изпълнена с емоции, отколкото след кошмарна и скучна нощ.  

Максималният вариант е да се забавляваш с и без повод.

Минималният такъв е да го правиш, само с повод.

Оптималният такъв е да си намираш повод, когато пожелаеш да се забавляваш.

И понеже на мен ми се купонясва ще се забавлявам така или иначе, но пък си намерих повод с много думи да не кажа нищо – какво да правиш – жена, ама днес ми е простено ;))))




Гласувай:
0



1. anallizator - . . . не само днес ти е простено. . . ...
09.03.2008 02:48
...не само днес ти е простено...:)
Непростимо би било ако не си това,което си ... и ще е много скучно и едноцветно наоколо...
По(-)здрави!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1949021
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170