Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2008 22:37 - Кошмарна мечта за масово убийство
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3709 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 25.02.2008 00:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ще ги гръмна. Ще взема пушката и ще застрелям де що мъж има. Убедена съм, че след като ги изтребя до крак ще продължа да съм бясна и ще мина на мъжките кучета, котки, гугутки /тях ще ми е трудно да ги разпозная/ и всякакви подобни.

След като приключа ще изтрия потното си чело, ще сложа торбичка с лед върху натрапеното от отката на пушката ми рамо и ще изпия една бира...нека са две. Ще изчакам какичката полицай /щото вече няма да има батковци/ и ще я почерпя с бира, докато ме разпитва.

Какичката полицай: Име?

Аз: Радостина

К.П.: Години?

Аз: 26

К.П. Току-що отнехте живота на 2.999 млрд. , мъже и обрекохте човечеството на унищожение. Интересно ми е, какви са мотивите ви?

Аз: Вие полицай ли сте или журналист? Или психолог? Доколкото мога да вярвам на спомените си, разпитите са различни от интервютата.

К.П.: Съдбата ви е ясна – това са 2.999 млрд., предумишлени убийства. Аз ви питам от чисто женска гледна точка – защо? Оставихте 3.1 млрд., жени без възможността да усетят топлината и проникването на истински чеп и ги принудихте да използват вибратори. Не им оставихте възможност за естествен размножителен процес. Отнехте им правото някой да ги гушка и да ги топли и да им казва колко са прекрасни. Защо?

Аз:  Защото повечето  мъже, докато те чукат гледат на теб като на топла и тясна вагина и не ги интересува що за човек си, а другата част си мислят за други жени, докато го правят. Защото много ме кефи репликата  „това, че ще те чукам, не означава че изневерявам, защото аз мисля за жена си и я обичам” или пък тази „свирката не се брои за изневяра”. Защото единственият проблем, който може да ти създаде един вибратор е да му свършат батериите, а мъжете са уникални в създаването на такива.

Отнех правото да се размножават по естествен начин, защото установих, че децата са едно основно оправдание, което използват и жените и мъжете. Децата са, за да бъдат обичани и възпитавани и превръщани в достойни хора, но се оказа, че и мъжете и жените ги използват, за да не направят нещо. Децата са превърнати в стока, в разменна монета, чиято стойност е почти нулева. Бракът е оправдание за изневяра, а детето – за непрекратяването му. С отнемането на правото за размножаване, отнех правото на лицемерие и лъжа. Кому е нужно?

Гушкането...айде да не говорим за тези неща, че на фона на казаното изглежда смешно като идентифицирана липса.

К.П.: А преди да достигнете до тези генерални изводи допитахте ли се до някого? Някой потвърди ли правилността на решението Ви?

Аз: О, да. Допитах се до десетки мъже, които с действие или бездействие ми доказаха, че това е единственото решение и ме подтикнаха към изпълнението му. Срещнах се със стотици жени, които  ебават майката на мъжете и използват децата си – установих, че това е единственият начин за наказание и възмездие.

К.П.: Не прекалявате ли с героизма, който влагате?

Аз: Това е по-скоро практичност, но понятията нямат значение – важни са фактите.

К.П.: А какви са фактите?

Аз: Фактът е, че в момента наистина искам да изтребя всички мъже, но няма да го направя, защото все още имам надежда, че нещата могат да се наредят и че убийството им няма да е решение – ще е единсвено бягство.

 

П.С. Написаното е компилация от „неподходяща” книга, която чета и „неподходящи” мъже, с които общувам. Нищо лично – само малко импулсивност.



Тагове:   мечта,   масово,


Гласувай:
0



1. pipil - bravo!
24.02.2008 22:50
Samo taka i vse v tozi duh! Neznam dali i az ne4eta sashtata kniga kato teb ili prosto ot dosta vreme sam v takova nastroenie :)))
цитирай
2. fro - ;-)
24.02.2008 22:51
Можеш да се обърнеш към бглесбиян ;) Там ще те надъхат много и ще направят решението ти непоколебимо.
цитирай
3. anallizator - Ей, само кажи кога почваш изтреб...
24.02.2008 22:59
Ей,само кажи кога почваш изтреблението,та да се скрия дълбоооооко....и после ще съм най-търсения мъж в галактиката :)))
цитирай
4. kremak - .
24.02.2008 23:31
Това ще е най-голямата ти пакост,Пакостинке..но какво пък..няма хора няма проблеми..иначе имаш добри прозрения..то и без това бая народ са стерилни вече,та природата явно е усетила къде е най-голямата злина,ако не ни дойде акъла..но той бавно идва,баавно..нищо ще чакаме тези дето ти пращат факсове от космоса,може би имат решение...до тогава-това е положението :)
цитирай
5. nakom - ИНтересно
25.02.2008 01:25
всички жени от време на време искат да избият всички мъже.А всички мъже от време на време, искат да е..т майката на всички жени.Извод - мъжете сме по-миролюбиви.
Пакостино, мен няма ли да ме пощадиш е гати ;-)
цитирай
6. piccola - хм..
25.02.2008 07:04
за времето през което ти ще "почистваш" ще се родят около 20млн бебета...от които поне 40% ще бъдат от мъжки пол...
все още има шанс точно тези 40% да бъдат правилно модифицирани, докато порастват:)
:)
цитирай
7. анонимен - Пакостинке,
25.02.2008 09:16
каквито търсиш, такива си намираш. И с каквито се събереш. Едно време те уважавах много заради постовете ти, но доста назад отиваш.
цитирай
8. анонимен - :)
25.02.2008 09:20
Na kozata si trebe pyrch :D
цитирай
9. анонимен - Пожелавам ти
25.02.2008 09:25
кур да не видиш вече.
цитирай
10. анонимен - имай късмет..
25.02.2008 09:45
да падне и косъм от главата на моя мъж!!!
цитирай
11. jokera - Малиййй!
25.02.2008 16:32
Страхотно! Мисля си само кой ще произвежда батериите? То си е мръсна и трудоемка работа ама като ги няма вече мъжете...
цитирай
12. stone - бягайте, bitch alert
25.02.2008 17:55
и брад пит и джордж клуни ли ще утрепеш?
иначе прави са коментаторите по-горе, дано оставиш тук-там по някой мъж за разплод, и дано аз да съм между тях. пък до следващото поколение пак ще се развъдим :-)
цитирай
13. gothic - Пакостинкееееее, оправи ми нас...
25.02.2008 18:24
Пакостинкееееее, оправи ми настроението! Страхотен постинг!!! И сериозно- владееш ли добре огнестрелно оръжие? Ако не, те съветвам да си избереш по-лек модел, защото от пушкалата на натуралните килъри няма да се разминеш само с натъртване на рамото. И приятелски съвет- ела да те понауча как се стреля, защото познавам доста типове, които дори и невъоръжени, ще те матират, даже и да си с тежка картечница. Впрочем, ако те обуча добре ще ме пощадиш ли? Бива си ме....:)))
цитирай
14. pach - При последната такава
26.02.2008 08:57
импулсивност , такива като теб избиха динозаврите!:-)
Учените още не могат да го докажат , но ще има възмездие!
:-))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952148
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170