Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2007 15:05 - Танцът на кръговрата
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3958 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 08.12.2007 15:25


Аромат на кафе в цялата къща... Музика, носеща се от кухнята... Тъмна стая и мека възглавница... Горещ душ и студени капки по тялото ми... Изстинало кафе с мляко... Цигара... Усмивка... Целувка... Мисъл... Мечта... „Здравейте, прекрасни господине. Не ме познавате, но аз Ви търсих много дълго. Може ли да ви поканя на един танц?”  „Тъкмо се канех да отправя същата покана към Вас” Танц... Специален е... Най-страстното танго под целуващите ни снежинки... или изпепеляваща салса, докато сме нагазили в някой фонтан... Откриване.... Докосване... Прегръдка... Поглед... Потъване... Проникване... Преоткриване... Удоволствие... Експлозия... Усещам ритъма ти... Следвам те... Променям го... Паля те... Изгаряш ме... Избухваме... Можем ли да спрем? Трябва ли? Желание да бъдеш изпепелен... Да се съживиш отново... Болката... Краят... Прошката... Началото... Ароматът ... Топлият спомен... Студеното кафе... Надеждата... Усмивката... Щастието, което те чака... Любимият, който те търси... Сезоните... Кръговратът...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Цигара...
08.12.2007 15:20
Усмивка...
Целувка...

Кръговратът...
безкраен:)
цитирай
2. pipil - :))
08.12.2007 18:06
prekrasno...

izkusno...

tuptqshto...

valnuvashto....

istinsko...

ti.....

i az mai sam takva ...
цитирай
3. anallizator - . . . две цигари пепелник чаши ...
08.12.2007 18:53
...две цигари
пепелник
чаши пълни
със кафе(изстинало)
аз
и
ти
седим
мълчим
и
безмълвно
се разбираме...


поздрав,пакост!!!
цитирай
4. mitakat - Ради,
08.12.2007 21:21
само не казвай, че това е някой сън. :)))
цитирай
5. blueneo - ;)
09.12.2007 13:09
Ми... ако е Сън... и го знаеш... ще се събудиш ли... ?!?!?
:):):)
цитирай
6. pakostinka - @Afrodit,
09.12.2007 23:25
мдам...наистина е безкраен, нали?

@ Pipil,
искаш ли да си направим клубче на себеподобните? ;)))

@analizator,
прекрасно сопълнение...поздрави и на теб ;)))

@Mitak,
не...не е сън...по-скоро е копнеж...мечта...страст ;)))

@Блу,
ако е сън...ако знае...ще се събудя, само ако е с аромат на кафе и целувка :)))
цитирай
7. анонимен - eagle soul
11.12.2007 09:57
Снощи стоях до 23 ,.за да си чета твойте писания не всичките разбира се, опитах се да си те представя,даже на стари години започнах да се уча да пиша по клавиатурата,аз съм както казват племениците ми "но индиян",а пък брат ми "техниката в неуки ръце е само куп старо желязо"къмто компа,използвам го главно за евтина комуникация и интернет поне за сега на този етап от моето развитие.Има доста добри нещища и някаква свелина,красота в душата ти!Бях приятно изненадан,благодаря ти!
цитирай
8. pakostinka - :))))
13.12.2007 01:20
благодаря ти, че откри тази светлина - ще ми я покажеш ли, че нещо не я откривам? ;))
цитирай
9. анонимен - eagle soul
14.12.2007 08:50
Колко хора са виждали наистина Бог, а пък толкова хора вярват в него,забравяйки да погледнат в хилядите негови копия с който се разминават всеки ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952822
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170