Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2007 22:30 - Само ще вечеряме - да да!
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3608 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 01.11.2007 22:43


Винаги ми е било интересно защо мъж, който познава една жена от скоро /в случая се има предвид „излизали сме само един път”/, решава че втората им среща ще е в неговия апартамент.   Та какви са причините един мъж да реши, че няма начин да не приемеш поканата му?  
  1. Самоуверен е?
  2. Има богат опит?
  3. Видял е желанието в теб?
  4. Длъжен е да опита?
  5. Много е загорял и би чукал всичко, дори и козата на село?
  6. Може да си позволи романтична вечеря само у тях?
  7. Привличаш го по принцип?
  8. Привличаш го само, заради перверзността, която е съзрял в теб /незнайно как/?
  9. ....още няколко милиона причини...
  А какво го кара, след първата ви среща да ти купи четка за зъби, която да стои у тях?  
  1. Имаш лош дъх?
  2. Убеден е, че ще приемеш поканата за вечеря?
  3. Знае, че ще го изчукаш?
  4. Предполага, че може той да те изчука?
  5. Изглеждаш педантична по отношение хугиената на устната кухина?
  6. Имала си спанак между зъбите си?
  7. Има договор с фирма, която е доставчик на четки за зъби и му ги дават с намаление?
  8. Харесва му да те шляпа по дупето, докато си миеш зъбите?
  9. ...още 32 причини....
  А какво те кара да откажеш?  
  1. Страхът ти да последваш желанията си?
  2. Възпитанието, което си получил и което те ограничава?
  3. Стремежът ти да имаш връзка, а не поредното „приятелче за секс”?
  4. Тъпите морални принципи и норми, които си носиш по дефолт?
  5. Прибързаността на нещата?
  6. Опитът, който имаш от подобни покани за вечеря, кафе, коктейл и т.н.
  7. ....още 26 причини,,,,
  Изводите: Съжалявам ли? Малко. Доволна ли съм? Горе-долу. Можех ли да приема? Да. Защо отказах? Защото съм тъпа путка, която не знае какво иска. Чака ли ме още? Да. Ще приема ли следващият път? Определено.




Гласувай:
0



1. luminous - :-)
01.11.2007 22:42
Избрала си си най-кофти отговорите (в изводи).
Я дай една усмивка :-)
И сега една от мен :-)
цитирай
2. maymi - Стииига де :)
01.11.2007 22:48
Направо така си се постъпва. Оправяли сме двама души едно легло сутрин след първа среща....Никога не се схванахме насериозно. Мдааа...
цитирай
3. isis - :)))
02.11.2007 00:54
Уби ме! Понякога жените наистина не знаем какво искаме!
цитирай
4. andreytcho - :))
02.11.2007 11:42
Ето защо заобиколните начини са тъпи.
Аз попитах: кога ще те изчукам?
Ти ми каза: никога

Мисля че по ясно от това няма. За какво да си губя времето?
цитирай
5. stone - само четката за зъби малко ме freak-ва
02.11.2007 12:03
иначе ок, че те поканил. не си длъжна да приемеш... и той не е длъжен да те кани пак по заведения...
защо очакваш един мъж да плаща на други хора, за да те забавляват (в ресторанти, дискотеки, кина) вместо да му позволиш да те забавлява той лично (у тях)?
цитирай
6. pakostinka - @luminous,
03.11.2007 20:42
истината е, че са кофти, но пък са искрени и шегаджийски, така че 2 в 1 ;)))))

@maymi,
абе и аз съм оправяла легло, ама зависи от хората и какво искаш ;))))

@ Исис,
мдаммммммммм, както казва един мой приятел гей - "Добре, че се държа толкова тъпо, за да се сети, че съм жена и да се убеди, че е взел правилното решение да не се занимава с такива " ;))))

@Андрейчо,
точно така е пич - евала, а ако искам да ме чукаш - ще се обадя ;)))))

@Stone,
ако трябва да съм искрена и мен това ме поизплаши, ама имам още няколко реплики, относно твоето становище:
1. Защо реши, че очаквам от един мъж да ми плаща - твърде горда и свободолюбива съм, за да го позволя на някого, а и съм умна - знам, че няма безплатен обяд ;))))

2. Къде точно видя, че предпочитам да плаща на други да ме забавляват, вемсто да го прави той? Не е така - просто си има иетапи и етапчета и това ми дойде в повече - можеше да е о-резултатуно и за двама ни, ако не беше вкарвал репликата с четката и просто бяхме излезли някъде, а и това ми напомня един друг случай, в който на втора среща момчето ми каза, че иска да съм му робиня, да ме върже, да ме чука брутално и да му правя дълбоки свирки...та...обичам да ми влизат грубичко, ама чак толкова - идва ми в повече ;)))
цитирай
7. анонимен - Няма да има следващ път
06.11.2007 17:11
Жените като теб цял живот се надуват избират търсят и най-накрая се хващат с първия срещнат, когато е прекалено късно ......
Така им се полага!
После , защо не били доволни от живота си........

цитирай
8. nakom - много писания но хубави
11.11.2007 13:09
можеха да се съберат в едно изречение - хем сърби, хем боли.Или в една дума - жена.
цитирай
9. venercheto - не знам дали си тъпа. . ама си мазо сто ...
12.11.2007 06:08
не знам дали си тъпа..ама си мазо сто процента :))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1949140
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170