Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2007 21:23 - Fuck off или за аборигените, липсващата култура и кривите сметки
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7410 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 17.10.2007 23:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не мога да повярвам как може по родните улици на България и в родните български училища да се шири такава масова неграмотност по отношение методите и необходимостта от използване на контрацептиви.   Живеем в ерата на контацепцията – във времената, в които се предлагат презервативи, които увеличават удоволствието и са по-скоро секс-играчки, отколкото прът в колелото на великия оргазъм. Щастливи сме, че правим секс в епохата на стотиците хапчета анти-бебе, в годините, в които има всякакви интравагинални противозачатъчни и подкожни импланти. Има свръхмодерни спирали /ама не за очи/ и в същото време жените ми казват „ама той мъ пази”. Ало, булята как те пази – с пушката ли? Интересно ми е, щото съм тъпа и си го представям малко идиотски. В моето болно съзнание аз го виждам как застава над теб, пръхтящ и със зареден патлак и плаши злите сперматозоиди, които се насочват директно към узрялата ти яйцеклетка с идеята да увеличат прираста на идиотите в България, които и без това са безбройно много.   Срещам се непрекъснато с хора, които правят секс като обезумели и ми твърдят, че не използват контрацептиви, щото знаят кога и как не трябва да се свършва вътре.   Разговарях с едно момче на 17 години, което прави секс от 4 години ме попита може ли да хване СПИН, ако прави анален секс, щото той бил чувал, че в тази дупка нямало опасност.   Преди няколко месеца 12 годишно момиче ми съобщи, че ще прави аборт, а като я попитах защо стигнахме до там, тя ми каза, че си мислела, че е твърде малка да забременее. Малка, за да е бременна, но не е малка за да влиза в ролята на духалка на 35 годишен абориген. Интересно.   Преди три дни една моя приятелка, която е бременна ми каза, че трябва да ражда със секцио, защото имала един прекрасен вагинален херпес, оставен и като наследство и незабравим спомен от един муфлон, който и двете познаваме.   Преди няколко години стоях до леглото на една друга моя приятелка, която прави аборт в четвърти месец. Тази гениална особа не само не беше използвала предпазни мерки, а и до последно беше убедена, че просто яйчниците и са си взели отпуск, та затова има проблеми с цикъла.   Прекипя ми днес, когато една моя позната ми се обади да ми се похвали, че новото и гадже е много добър любовник. Аз я похвалих за доброто попадения и я попитах използва ли предпазни мерки, а тя цвъртящо ми каза „Ми нееееееееееее, той ни щйе. Аз искам, ма той не иска да прави секс с презерватив и каза, че няма да ме плющи ако не му дам да ми го вкара без презервативи”.   Та тук вече ми дойде в повече всичко и и се разкрещях по телефона. Не мога да повярвам. Не, не искам да повярвам. Хора, които съгласно всички измерители и стандарти са над средното ниво на интелигентност са със сексуалната култура на хамалина Пейо от Долно Нанагорнище. Правят секс и са с нагласата „на мен няма да ми се случи” или „той ще ме пази” или оправдават неизползването на презервативи със срам, който ги спира да си закупуват такива. Е, не...мамка му. В какво време живеем? Как може да е пълно с папуаси, които все още разсъждават по този начин? Как може да има жени, които престъпват принципите си, защото той искал да им го вкара ей така, както си е - коженичък? Как може родителите да не говорят за това с децата си? Как може учителите да скачат за 700 кинта заплата и да ми казват „срам ме е да говоря за това в клас”? Как може 12 годишно момиче да си мисли, че е достатъчно голямо, за да прави секс, но не и за да забременее? Къде живея, мамка му?




Гласувай:
0



1. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
17.10.2007 22:20
Относно последният ти въпрос- в България... Колкото и да е абсурдно...
цитирай
2. mitternacht - .
17.10.2007 22:58
Аборигените са пичове.
Аз задължително гледам да използвам презерватив, най-малко от притеснение за отсрещната страна.

Този постинг ми напомня за началото на един филм-Идиокрация. (предполагам така е на български...)
В крайна сметка тъпотата ще се размножи.
цитирай
3. sis - Хей, хей, хей,
18.10.2007 00:20
не си мисли, че в другите страни е по-различно.
Просто тук ти виждаш всичко.

А пък мен вече ме е срам от аптекарката, щото...само аз ходя да купувам презервативи, и се чудя дали не ме мисли за проститутка.

Кофти е. Кофти е и когато ми се е случвало да ми се смеят млади момичета, щото...съм купувала презервативи. Не мога да го разбера. Но...това е живота.
Да не забравяме, че сме животни /макар и с мозък/.

хубава вечер ти желая :):):):)
цитирай
4. algue - xxx
18.10.2007 01:16
Лошото е наистина, че никой не се опитва да образова прохождащите в тази област - щом родителите се срамуват да заговорят на тази тема, тогава кой да го направи ... та те си остават необразовани и по-нататък .. изводът е .. Да говорим!
цитирай
5. mitternacht - кхъм
18.10.2007 01:30
Никога, ама абсолютно никога не сме говорили с родителите ми за секса откъм практиката.
И все пак, мисля че няма нищо повече, което да искам да науча.
цитирай
6. nomen - Простотията идва от неуважение...
18.10.2007 07:54
Простотията идва от неуважението:) Като приемаш приятелката си за парче "Як задник" така ще става.Вие сами сте си виновни като не различавате МА и БЕ от "Обичам те" . Като ходите на дискотеки и на 12 се обличате като майка ми на 40 със гримчета,фон дю-тен 3см поли и приказвате като зрели "пички" на автомагистрала ще имате мъже с дъх на "Чесън и "Лук" и Опел "Вектра" и др... :)
Имаше един репортаж на ***** тип :) Единственото добро нещо според мен, той просто каза "Това е последното българско семейство,което живее така както трябва(по моралните устой" ) Не ги търсете няма ги повече."
Жената имаше 6 деца,живееха в 2 стайна къща под наем и бяха взели наркомани при себе си в едната стая. Евала.! "Жената е като консерва един я отваря и след това всички ядат от нея" ..Така, че моят съвет към всички ония с "коланчетата" Момичета пазете се ..:) и не разваляйте интимноста си. :) Влюбете се по правилния начин :
цитирай
7. nakom - хаха
18.10.2007 08:27
то да е само това.
1,Ако правя секс права - няма да забременея защото ТО(трябваше да е ТЯ демек спермата) се оттича
2.Ако пикая след секс - няма да забременея защото изпикавам спермата
3.Забременява се от орален секс(едно женско форумче)
4.За набуханите да не казвам къде след секс аспирини изобщо няма да коментирам.Както и за промивки с оцет и прочие апокрифни противозачатъчни.
5.спин лови само курвите защото са изтъркани долу (това индивид от женски тип, в полово активна възраст ми го каза)
6.Спин се хваща от протритиване на влагалището - иначе не може.Аз се овлажнявам много добре и затова нямам ранички при секс.Затова не мога да хвана спин -дочуто от приятел, чел го в някакъв женски форум.Не се подписвам за достоверност.
Ето тук едно мъдро мнение по темата.
http://trevistozelena.blog.bg/viewpost.php?id=46915
цитирай
8. andreytcho - Мъдро мнение?
18.10.2007 11:09
Ти май си откачил Наком-чо :)
Сексуалното образование става както и другото образование - трябва да го искаш.Но ако ти харесва да си тъпа путка никой не може да те спре и много се възползват.
цитирай
9. pakostinka - @Voinyt,
18.10.2007 11:30
въпросът ми не беше ориентира толкова към географското местоположение, а касаеше една реалност, която силно наподобява деформиран роман на Оруел.

@Miternacht,
необходимо е да използваш презервативи от притеснение и грижа за себе си и за отсрещната страна, а не само от грижа за партньора ти, ето това е разликата, а аборигените...мда, всяка вечер мечтая за един абориген, който да ме думпка все едно тръска чувал с брашно ама на голо ;)))
...и още нещо - винаги има какво да научиш за секса ;)))

@Sis,
ами и мен ме мислят за такава и ми се смеят, ама аз обикновено набивам клинците на такива момиченца или поне до скоро го правех много активно, сега вече нямам такава възможност. Ех, още една поредица от неслучили се добри дела ;))))

@Alque,
отговорността е на родителите, но и на учителите, на медиите, на всеки един от нас, който освен да говори е необходимо да дава и пример. А примерите, които се дават на младите момичета са обикновено от силно неграмотни и възхваляващи простащината си пергиши, които на 35 "отварят" 12 годишни и се хвалят, че тая малката е много удобна и пуска без презерватив....така, че...важен е и примерът. Аз имах една учителка по информатика, която в седми клас ни говори за контрацепцията и ми каза, че всяка жена, която държи на себе си трябва да носи презервативи и повярвай ми, оттогава винаги нося, защото тя ми го каза така, чеаз осъзнах, че отговорността за моето здраве не е на партньора ми, а моя.

@Nomen,
според мен неуважението към себе си е причината за простотията и третирането на партньора като мръвка, ама това си е лично мое мнение. А за репортажа на Карбовски - мисля, че беше малко краен - християнските ценности са нещо хубаво и все пак да се гледа на жената като на инкубатор, едва ли е адекватно на действителността.
За влюбването и интимността - съгласна ;)

@Nakom,
мислех си, че тези неща са останали завинаги във времето на буйния ми пубертет, ама явноаспирините и илачите са като евъргрийни - няма значение колко голям е прогресът в областта на контрацепцията - хапчето -чудо, наречено апирин ще е винаги уникално. Тъжно.... а това за СПИН-а и протриването ме разби, никога не съм го чувала и онемях, но се сетих за една жена на средна възраст, която е учителка и майка на една моя позната, която всеки път вадеше тампона си, когато искаше да отирде до тоалетна защото иначе, запушвал и не можело. Представяш ли си, та да си дойдем на думата за учителите и родителите.
А за поста на Тревистозелена, не искам да коментирам - всичко е казано там...

@Andreytcho,
за да поискаш такова образование някой трябва да ти покаже колко е важно, нали? Като го няма този някой - няма и образование - факт. Трябва да се замислим ние какви по-големи братя и сестри сме, какви приятели и какви родители ще станем един ден, по отношение сексуалното образование.

цитирай
10. анонимен - щях да напиша много интересен коментар
18.10.2007 11:30
ако не беше номер 18 в блогрола ти :D
цитирай
11. pakostinka - @ tlnet,
18.10.2007 11:49
и що така - страх те е от лами ли? ;)))
цитирай
12. levan - Ima i xubava strana...
18.10.2007 15:07
Pone vuprostine aborigeni i "tupi p*tki" leka poleka otpadat ot kartinkata... kat iskat tupite da se trepat sami, to pone koefitsienta na inteligentnost leka poleka shte se pokachva... ne mnogo xumanno, ama na koi mu dreme... Vijdal sum kak 2 kurvi (v prekiq smisul na dumata) , se chudqt kakvo e "oralen" sex, dokato ne doide treteta i ne im kaza "Ave shmatki, tva e kat mu go lapash"... "Aaaaa..." za kvo vobshte mojem da si govorim... primeri kolkot shtesh... ama shtom im xartesva da shmurkat coca na 12 godini, da gi iznasilvat v ofisi na diskoteki, i posle sushtite tiq mutri da gi pukat ot boi... dobre... pone momicheto she ima dreshki... ave... da se spasqva vseki i tva e... Az lichno ne sum protiv glupostta, no sum za intelekta... ima razlika...
P.S.
izvinqvam se za vulgarniq ezik no imam i az dosta blizki "poturpevshi" zaradi takiva idioti... i priblijavam temata s poveche qrost otkolkoto moje bi trqbva...
цитирай
13. анонимен - и аз им се чудя
18.10.2007 15:16
Ето някои от най-дразнещите(поне за мен) митове и легенди:"Презервативите са създадени за аморални типове,които не подбират с кого си лягат"-хм,а тези,които не ползват "ужасните гуми",да не би да се женят девствени?Или това ги кара да се чувстват по-морални?Предпочитам да ходя до аптеката за презервативи,отколкото за разни "илачи"."Презервативът и другите контрацептиви поощряват бездушните сношения за една нощ"-ало,това го е имало винаги.Ще спомена само за моя приятелка,която хвана нещо неприятно от ПЪРВИЯ си мъж,бяха заедно половин година,преди да легне с него-да,има и такива момичета,те също не са застраховани,както се вижда.Колкото до прословутото "убиване" на удоволствието,това са приказки за манипулиране на наивни девойчета.Какво удоволствие изпитват "пазителите",които през цялото време внимават(да се надяваме!)да не свършат където не трябва?Жена съм,не знам,не разбирам:)Иначе някое заболяване може да убие и удоволствието,и теб самия.Моя позната,която с всички сили се стреми да си изгради имидж на сериозна и интелигентна млада жена, разчита само на "пазенето" и Постинора,има двама партньори(единият чука наред без презерватив и тя го знае).Скоро ми се оплакваше,че и с двамата ставали 'издънки',даже единият я успокоявал-"нямам нищо против да имаме бебе".Тя не планира деца скоро,но както дойде.Не си представяйте "натокана" поп фолк хиена,не,мило момиченце...
цитирай
14. pakostinka - Ай,
23.10.2007 01:05
радвам се, че оценяваш описателното ми изразяване, ка0... :))))
цитирай
15. strianakiev - Ако сме животни...
23.10.2007 09:41
или аборигени (местни жители) не се налага да ползваме предпазни средства...нямам спомен да съм виждал реално или на филм съвкупяване между животни с предпазни средства..и добре, че е така то иначе ще спре репродукцията в животинския свят...и аборигените. Що се отнася до призива да станем Хора, то действително е редно да се ограмотим и да разделим съзнателно правенето на секс за удоволствие и репродукцията ни като Хора. Ако не го правим ще продължи репродукцията на биологични индивиди ходещи изправени и говорещи. Време е да разберем, че нашата същност не е тялото ни, то е само средството да се променяме, чрез усещанията си.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952216
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170