Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2007 15:29 - Искам, искам, искам...колко много неща искам...
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2953 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 10.10.2007 16:03


Искам да спрат да ми обещават свалянето на звезди щото тъкмо като повярвам усеща, сгромолясването на огромен метеор върху главата си.   Искам да спрат да си мислят, че имам лечителски и гадателски умения и да ме търсят за съвети и илачи или пък, за да ме попитат просто „какво ми го говори интуицията”.   Искам да спра да срещам мъже-путки и жени-пишки, щото вече ми се еба майката и ще предприема отчаяни мерки – да  ходя да питам Азис, щото той май е най-добре.     Искам хората да спрат да ме зяпат когато ходя по улиците – да изглеждам нагло и арогантно, ама си мисля, че ми се е размазала спиралата.   Искам някой да гръмне тъпите хамалски фирми и фирмички, щото са ебати кожудерите мръсни.   Искам да спрат да ми казват какво да мисля и да правя, щото много „обичам” да ми дават тон в живота.   Искам тъпите мутрофони да ходят у лево, ако може в Кремиковци в пещите, да си направят едно групово чеверме.   Искам да спра да имам йерархични взаимоотношения със свърхамбициозни жени в критическа.   Искам някой да ми подари целия завод в Белово, щото да съм винаги подготвена с километри тоалетна хартия и спрат да си бършат гъзовете с мен.   Искам да осиновя маймуна – има ли някой на разположение, щото ми отказаха от зоологическата, че съм била опасна.   Искам някой да завърже тъпият шофьор на такси, който се опита да ме излъже и ме стовари в средата на нищото, а аз да го плюя.   Искам всички крадци и мошеници да се съберат на едно място и да изкрещя „Дръжте крадеца”.   Искам хората около мен да са малко по-позитивни, щото ми писна от капещи носове и потънали гемии.   Искам някой да отръска кестените от дърветата, щото ми писна да ми падат по главата.   Искам да съм директор на водопад, може и на Ниагарския – ще се справя.   Искам, искам, искам... просто хората да са малко по-човечни и усмихнати, щото мен тези неща ме забавляват. 
Искам хората да са с по-изяснени виждания за самите себе си щото, при всичките ми уважения, съм само един много прост служител, а не Мадлен Алгафари.
Искам хората да искат нещо различно от пари, еб*не и коли.
Искам куче. А вие искате ли куче? :)))

Послепис: Уважаеми кандидат-кметове, ако някой от вас, лъжливо ми обещае изпълнението на поне едно от предизборните ми желания, аз лъжливо гарантирам, че гласът ми ще бъде вечно ваш и ще ви изпея „Лале ли си, зюмбюл ли си” J))))





Тагове:   Много,   неща,


Гласувай:
0



1. mitakat - pakostinka
10.10.2007 19:26
Винаги са ми казвали, че съм маймуна айде да ме осиновиш, че и на мен ми писна от доста неща. :)))
цитирай
2. blagorodnik - А аз
14.10.2007 20:50
искам да спра да искам ;) Достатъчно е да сме доволни с това което имаме. Иначе поздрав за постинга-разбирам те напълно, но сори - селави, както казват французите.
цитирай
3. анонимен - Кой какво иска:)
14.10.2007 23:56
Искам хората около мен да са малко по-позитивни, щото ми писна от капещи носове и потънали гемии.
цитирай
4. pakostinka - Митак,
15.10.2007 11:03
нямаш проблем, ама обещай да не видиш по лампите и да не се качваш на палмата, щото иначе няма да те взема ;))))

Благородник,
аз пък съм ненаситна - това май беше грях, но нищо. Предпочитам да ги наричам цели, желания, стремежи, мечти, изразходен гняв и каквото и да е и да, радвам се и съм благодарна за това, което имам, оценявам го, но трябва ли да спра да искам да премина на следващото ниво?

Анонимний,
имаме съвпадение - бар, черешки или направо седмици ;))) /препратки с ротативки - какво да правиш, покварена особа съм аз :РРРР/
цитирай
5. mitakat - Ради,
15.10.2007 21:41
абе аз си мислех, че си търсиш жива маймуна, а то се оказа, че май само снимка на маймуна искаш. ;)))
цитирай
6. pakostinka - Е не,
16.10.2007 00:37
искам си истинска,жива и крякаща ама ако може да не троши апартамента - само това ;))))
цитирай
7. анонимен - Потребител
18.10.2007 14:12
"но трябва ли да спра да искам да премина на следващото ниво?"

всъщност пътят за следващото ниво, задължително преминава през ограничаване(отказване) на желанията(за справка - Буда)
а това за което говориш са само различни местности на едно и съща хоризонтална повърхност. едва ли ще те огрее нещо, дори да ги обиколиш всичките...но щом те влече :)
цитирай
8. anallizator - Искам хората да са с по-изяснени ...
14.11.2007 00:15
Искам хората да са с по-изяснени виждания за самите себе си щото, при всичките ми уважения, съм само един много прост служител, а не Мадлен Алгафари.
Искам хората да искат нещо различно от пари, еб*не и коли.
Искам куче.
А вие искате ли куче? :)))





Ееееех ако повечето хора имаха вярна(реална)представа за себе си....и ако самочувствието беше и самочуване(самовиждане) много смешни ситуации нямаше да ги има ....лошото е,че животът ни е пълен с фалшиво пеещи,които си вярват,че са Павароти!!!


Поздрави,Пакостливке-кефиш ме :)
цитирай
9. anallizator - . . . аз си имам най-доброто куче на ...
14.11.2007 00:19
...аз си имам най-доброто куче на света...:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1949765
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170