Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2007 10:40 - Мъже и жени, порти и врати... и ключове ;))))
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5794 Коментари: 23 Гласове:
0

Последна промяна: 15.09.2007 10:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

„Всеки мъж, когато се разделя с една жена, винаги си оставя вратичка, за да се върне при нея”

Това е част от разговор между двама мъже – непознати и неразличими в тълпата с нищо друго, освен с тази реплика. Аз просто дочух разговора им, защото обичам да подслушвам хората, с които се разминавам по улиците и продължих по пътя си. Ама, пусто – замислих се и подложих под съмнение думите му, а за моя изненада се оказа, че практиката ми ги потвърждава по един или по друг начин.  Ха, ти да видиш...всъщност всички мъже в живота ми са си оставили не вратички, а цели порти.

Първата порта се спотайва измамно зад репликата „може ли поне да останем приятели?”. Класическа реплика, която не знам как, но обикновено жените изричат, нанизвайки камара от аргументи, колко много обичат момчето, колко го ценят и колко искат да са заедно...като приятели. Замислих се, че това е един много добър начин да си го „вкараш” сама без да се усетиш. Ако ти си инициаторка за прекратяване на връзката не стига, че се чувстваш по дефиниция, ами и тази реплика, която те обвързва и някак си те кара да се връщаш при този мъж винаги, когато той те попита „Може ли да пием бира...като приятели”?

Втората вратичка, която открих е свързана с една друга раздяла – момчето замина в чужбина, а момичето остана тук и взеха решение нещата да приключат, за да се чувстват свободни. Репликата на момчето „Аз не планирам да се устройвам за постоянно там и ще се върна”, тук е една също доста умело скрита зад добрите намерения вратичка, защото момчето се връща и казва „Хей, вече съм в БГ – хайде да се видим”

Третата вратичка е при раздяла, породена от несъвместимост на характерите, независимо кой е взел решението и дали е изманипулирал другия и изобщо какво е станало. Вратата се крие зад реплики от сорта „Различни сме, но хората се променят и помъдряват, може би след няколко години нещата ще са по-различни, не мислиш ли?”...е ми как да не мислиш.

Четвъртата вратичка е при по-продължителни връзки, които са завършили с фиаско, а тук репликата е „Има толкова много неща, които ни свързват – не можем да загърбим всичко, нали?”

Петата врата е, когато се вземе решение за раздяла, но за продължение на сексуалната връзка – е това си е ебати портата, честно J

Шестата е, когато има деца и двойката се е разделила, а децата са при мамата. Ми няма по-голяма врата от това... и така...

Замислих се, че мъжете наистина винаги си оставят вратичка, през която да се промъкнат и да се върнат при жената. Обаче жените, при все че си намират по-лесно тъпкачи, партньори, гаджета и т.н. са по-добри манипулатори и те са тези, които винаги, когато затварят вратата, го правят така, че ключът да остане в тях J





Тагове:   мъже,   ключове,


Гласувай:
0



1. buboleche - Значи ..
15.09.2007 10:47
са си оставяли портите за тоя дето духа....:)))
цитирай
2. izborivd - Вярно казваш
15.09.2007 11:05
Добро наблюдение за кучките
цитирай
3. buket - поизпекъл те е живота
15.09.2007 11:05
Поизпекъл те е живота, ставаш за "Съвет на старейшините".
цитирай
4. анонимен - zabluda
15.09.2007 11:29
samo taka si mislish...!
цитирай
5. ivo60 - Но това се отнася и за жените!
15.09.2007 11:41
Но това се отнася и за жените!
цитирай
6. ianiv - съгласна...
15.09.2007 11:51
...с 5.
факт е.
цитирай
7. norman - Аз мислим, че...
15.09.2007 11:56
това с портите са си самозаблуди на жените, те си въобразяват че щом 1 мъж е изрекъл тия общи фрази има ниекакви намерения за Ренесанс на връзката или познанството.
цитирай
8. potrebitelskoime - ***
15.09.2007 12:27
снощи тъкмо гледах "Деветата порта"... жалко че тук са само шест.
инак има верни неща, но като цяло съм съгласен с norman
цитирай
9. анонимен - Прави са били мъжете,
15.09.2007 12:29
които си чула да казват това. От опит ти казвам, че и при мен е било така - при това всички мъже, без изключение и без значение кой от двама ни е сложил край на връзката, в един момент са пожелали да се върнат. Аз приех само един, въпреки че ден и нощ молих Господ да ми даде сили да му откажа. За съжаление беше по-силно от мен. С останалите бях безкомпромисна - свършеното е свършено, няма връщане назад.
цитирай
10. анонимен - da be da!
15.09.2007 12:46
ostana pyk i da mu ostavish portichka! haide molia ti se! Toi ne te e obichal i uvajaval sega, a shte se uchi posle! Viarno iako triabva da e zabludena ili vlubena edna jena, za da se hvashta taka kato udavnik za slamka... no.. sydba..
цитирай
11. pakostinka - @norman,
15.09.2007 13:08
не говоря за Ренесанс, а по-скоро за осигуряване на нещо сигурно, към което може да се връща когато си иска...нищо романтично няма в поста ми, камо ли идея за любовен Ренесанс на връзката
цитирай
12. julllinkata - hahah:))
15.09.2007 13:18
Na vratata chuka edin i vyprosa e dali shte mu se otvori.Sirech,neshtata vinagi stavat s dvama dushi:)No kato cialo,nikoga ne znaesh kakvo shte se sluchi.Az sym se zarichala"che s tozi myj-niiishto obshto" i sled vreme te zavyrtat drugi vihri.Vajnoto e da ne se chuvstva oshteten nikoi.Det sa kazali horata-goliam kamyk hvyrli,goliama duma-nyc:))))))Ta e slojen vyprosa s portite
цитирай
13. miscellaneous - q*_*p
15.09.2007 13:38
"няма бивши гаджета" - цитат от един мъдър (за мен) човек, на когото безпрекусловно вярвам. това не значи, че и вие трябва да му вярвате (или пък на мен).
но от друга страна, когато двама души са били заедно те са имали някаква причина.... или бъркам?! ако са имали поне една причина да са заедно, то значи имат поне една причина да се виждат и след това, макар и в други обстоятелства, форми, контекст... или с различни намерения. може и никога да не поискат повече да се виждат. въпрос на избор или на причинно-следствени връзки.
всички си оставят вратички съзнателно или не.... волно или неволно. кой колко и кога (и дали) ги прекрачва отново?! въпрос на.......
мъжът трябва да кара една жена да се чувства специална; но пък жената трябва да събужда желанието на един мъж да я направи специална. нещата са напълно взаимни. така е и със секса, любовта, приятелството, моментите, вдъхновението или с вратите или портите.
от друга страна, вратата е просто пролука в една стена. заслужава ли си да се градят стени между нас?! аз имам отговор за себе си, който ще си остане за мен.
цитирай
14. анонимен - Учудва ме че си жена и написа този истина!?!
15.09.2007 13:42
В момента съм точно на такъв кръстопът - началото на края или края на (ново) начало , но стоя разкрачен защото тя още не е решила точно какво иска от мен - мъжът!
"Дете" или "добър приятел" а аз дори не мога да се разсърдя щото съзнавам че такава е женската природа!!!
В живота винаги вие жените избирате , а ние мъжете само си го въобразяваме тоя избор!
Как бе стария лаф - да сте видяли капан да тича след мишка???!!!
:)
цитирай
15. keyholder - Рецензия
15.09.2007 13:45
Имах една госпожа по биология (може би и на теб да е преподавала), която всеки път, след като те изпитва, даваше рецензия от рода на: "Ти боравиш добре с биологичните термини, знанията ти са задълбочени...." Та и аз така:
г-це Пакостинка, вие боравите добре с психологичните термини, трябва да призная, че метафорите ви стават все по-уверени и сполучливи. Адмирирам житейския ви опит и зрелия ви светоглед. Не на последно място - възхищавам се на неспирния поток от мисли и теми, с които аз не бих могъл да се похваля, както се вижда от блога ми впрочем. :) С други думи - кефиш ме.

Оставам с искрена надежда да има една вратичка и за мен към вас,
Малкия Владич
цитирай
16. monnio - хах,
15.09.2007 14:49
жените си мислят, че са по добри манипулатори. хватката е да накараш жената да си мисли, че тя дърпа конците - лесно като каране на колело, ама първо трябва да се научиш :-D

а то и мъжовете и женките си оставят порти, то ясно, ми ако се закучи рабоата;)
цитирай
17. gibo - уф че сложно пак истинските неща са си простички
15.09.2007 16:09
любовта си е любов секса секс лъжите лъжи зависи от хората както е тъпо да започнеш връзка с айде да се чукаме така и тъпо да я завършиш с аре чао и повече няма се виждаме то това си е ясно като бял ден от всичките ми бивши гаджета май само с една не знам какво става а и не ме интерисува кой знае колко аз съм бил част от живота им и те от моя така че няма врати порти чукане интересното е че отново бих повторил всичко което съм приживял с тях защото просто са ценни :)))) дано и те мислят като мен ;)
цитирай
18. neanonimen - &
15.09.2007 22:41
Мисля че всеки който разсъждава по въпроса е още влюбен,а който си тръгва наистина ,на него просто му е писнало от другия ине го интересуват вратички,вратичките ще ги държи отворени изоставения той просто ще "атандра и еспера".pakostinka,хубава тема -поздравления.
цитирай
19. анонимен - Каква е тая
16.09.2007 10:27
противна жаба на снимката?
цитирай
20. pakostinka - Е па каква е тая жаба...
16.09.2007 16:15
зелена...и е принц под прикритие ;)
цитирай
21. akasha85 - само да не става течение
02.10.2007 20:43
с тия порти! а че си оставят такива-оставят си.и аз като си оставям,но никога не ги използвам,а и да ми почукат-не отварям........каквото било-било.веднъй като кажа край,някак си не виждам смисъл да се връщам назад.......особено ако не аз съм сложила края.правила съм го за отмъщение-да накарам старото мъжле да си мисли,че още може да ме има и когато се е разхвърлял на леглото,нагличко се закопчавам и си тръгвам най-демонстративно без да се е случило нищо,защото когато ме е имал не го е оценил,сега вече е късно.......и учудващо тези мъже все още ме искат и поддържаме добри отношения?????един единствен се е възползвал ото портите,ама и аз от неговите........но това беше и целта на играта-цели 5 години си чукахме и си отваряхме,но пак казвам това беше дълбоката мисъл :) а за всеки друг епросто немислимо.........а и мъже са ми казвали,че не се връщат при старите гаджета,дори и за една нощ,въпреки че знаят че тя пак ще ги приема..................

абе странна игра са човешките отношения :)
цитирай
22. анонимен - momiche....
04.02.2008 15:22
zavisi ot jenata!muja moje da iska mnogo vrati da si ostavia, no SAMO ako i jenata go iska, shte q bade taq.Jenata ne vrati, a porti moje da ostavia.
цитирай
23. анонимен - KPQtbzmjuiHQJdihg
31.10.2012 09:48
4AXMHu <a href="http://dbbxxjnlkcsc.com/">dbbxxjnlkcsc</a>, [url=http://bgorwefnjuxs.com/]bgorwefnjuxs[/url], [link=http://hwkxlhosiwll.com/]hwkxlhosiwll[/link], http://faxrtmijwzew.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1938137
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170