2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Прочетен: 36415 Коментари: 122 Гласове:
Последна промяна: 26.07.2007 17:00
Знаете ли, повръща ми се от историята с тези медици, ама искрено.
Гади ми се от емоционалността на водещите, лошо ми е от това, че всички канали в новините си говорят само за това, писна ми от преувеличаването и овчедушието на хората, които са мои съграждани и от сляпата им еуфория.
Дълго време не си позволявах да пиша, не защото нямам мнение, а защото няма нужда от поредния пост, да ама днес чашата ми преля и искам да крещя „Хора опомнете се”.
Как може толкова сляпо да се поддавате на тъпите медийни манипулации? Как не ви направиха впечатление постановките на медиите? На 24 юли всички интервюта бяха манипулирани, пускаха се само мненията, които бяха положителни, показваха се само разплакани и развълнувани българи. Вечерта по БТВ гледах отговори на деца, които бяха класически PR и телевизията на народа за пореден път показа, че целта оправдава средствата, а инструмент за целта бяха децата, но майната му.
Защо не съм изпаднала в предоргазмена еуфория, заради завръщането на милите и скъпоценни сестри ли? Ами защото някак си за мен е важно аршинът, с който се мери да е един и същ, а той не е.
Тезата ми: нека да сравним българските сестри / на които така и не запомних имената, а вече нямам и никакво желание/ с българските рейнджъри. За момент да се върнем назад и да си спомним за позицията на България, относно смъртта на българските рейнджъри. Да се върнем назад и да се замислим какво направи българското правителство за съпругите на онези, които бяха убити. Нека си спомним каква беше реакцията на българското общество ...позицията беше „Отишли са там, заради парите. Да мрат”.
А тези тук, за какво са отишли в Либия? Да спазват Хипократовата клетва и да работят за без пари ли? Напротив – умните и „невинни” сестрички са си докарвали доста странични доходи, ама всички скачате за тях и това се превърна в национална кауза. Защо рейнджърите и помагането на семействата им не беше такава кауза?
Защо ли? Защото никой не ни изманипулира. Нямаше я БТВ да си направи една прекрасна кампания, да си докара още повече пари за реклама и да си прокара политиката.
Политиците, които сега трупат дивиденти, нямаше как да го направят тогава с убитите рейнджъри, но пък „умните” българи ги улесниха във всяко едно отношение – скочиха за пореден път, слагаха си лентичките и следваха сляпо предводителите си. Само да спомена, че като статут и държавни интереси, рейнджърите са по-високо от сестрите. Тяхното положение може да се сравни с положението на онези двам шофьори на ТИР-ове, които бяха взети за заложници преди три години. Какво направи тогава правителството? Не си спомням точно, но няма да забравя две неща – първото е, че тогавашният министър на външните работи г-н Паси заяви, че „България няма никакво намерение да променя външната си политика”, а второто е че единият имаше безработна съпруга, дете на 11 години и пенсионирана майка, която издържаше. За тези хора, не успяхме да променим политиката си, всъщност не пожелахме, но се продадохме за тея 5-те, че даже си осиновихме и палестинец.
Три пъти ура!!! Особено след изказването на г-н Калфин че „Българските граждани могат да се чувстват защитени”...мога грънки. Никога няма да се чувствам сигурна, докато политиците решават онези проблеми, които им носят единствено плюсове в предизборните кампании и не смятат за свой дълг да защитават своите граждани.
Няма да се чувствам сигурна, когато при аналогични ситуации, в единият случай се казва, че цивилните лица отиват на свой риск, с частни договори и на своя отговорност и позицията на страната е да се дистанцира и да прави плахи опити от кумова срава, а в другия случай да се случва това, на което всички сме свидетели и от което ми се повръща.
Знаете ли от какво ми се повръща още? От идиотщината на хората – през тези три дни чух какви ли не идиотщини, че някои от тях вече са факт. Ето част от тях:
ь 24 юли да бъде обявен за официален празник в чест на българската медицинска сестра. – защо се предлага, защото някакви си фифиритки са се върнали от гурбет, където са ги поопандизили, че лъжат и мамят и после съвсем са им го хакнали? Нямам нищо против такъв ден, само че мотивите да са други – бих приела да се отбелязва такъв ден, заради самоотвержеността на сестрите по време на Балканската, Първата или Втората световни войни или нещо такова, ама заради 5 жени, за които не се знае какво са правили и как са си вършели работата...айде осъзнайте се, а?
ь Г-жата Сиропуло да бъде обявена за почетен гражданин на Пазарджик – е не, просто откачих. Един човек, който става почетен гражданин, само защото е лежал в затвора е по-идиотско дори от решението, победителката в Мюзик айдъл да бъде направена такава в родния си град. Мислех си, че за това звание са важни постиженията на човек. Мислех си, че е важно какво си допринесъл за развитието и просперирането на собствения си град. С кои точно от своите действия г-жата Соропуло е допринесла за развитието на Пазарджик – с емигрирането си ли? Кое я е определило като достоен гражданин? Това, че е стояла в затвор? Чудесно, ми защо не направим и Ванко 1 почетен гражданин, той май също излезе от затвора.
ь Предлагаме на сестрите и доктора пълен пакет възстановителна терапия и изследвания във Военно-медицинска академия – нищо против, ама правят ли се такива неща за рейнджърите, полицаите, жертвите на тежки катастрофи или хората, които имат увреждания? Не, там тези си ги оставяме да си се оправят сами – ако имат пари ще се терапевтират и лекуват, ако не-държавата не я ебе за тях...всъщност не и пука за нкой друг, освен за великите сестри и осиновеното докторче.
ь Нека да преминем към финансовите и материални облаги – Правителството дава по 10 хилядарки, в-к „Стандарт” дава по 10 хилки, Масларката дава по една
/ поизложила се е по мое мнение – ниска и е мизата/, а Мтел дават по един апартамент в София, щото трябвало да имат дом, където да започнат новия си живот. Ама що бе? Къде са живяли преди да заминат в Либия – на улицата? Или са спали под лушетките в болницата? В същото това време, в което някакви тарикатчета, които са превърнати в измислени „герои” се хранят яко и медиите гърмят за всичките придобивки, които са им предоставени в същото това време една директорка на дом за възрастни хора, в който живеят 230 души, изказва своята искрена благодарност за предоставените 15 вентилатора и 3 телевизора, защото било непосилно за бюджета на Дома, а и за съответното министерство. Ебати контраста – правителството няма пари за вентилатори, а тези пари, които ще ги дадете на тези измислените, знаете ли колко вентилатора са? Да, ама никога няма да ги дадът, защото не е актуално, не е модерно, не носи престиж и за това разбират само 230 души, а не цяла България както в случая – шибан, евтин популизъм.
Има още много неща, но вече наистина ми се гади.
Наречете ме безчувствена, наречете ме зла, заплюйте ме за това че не изпадам в еуфория.
Обвинете ме, че съм егоист, защото не съм съпричастна и не виждам трагедия и не ревах, когато кацнаха.
Каквото си искате си мислете за мен, ама смятам, че има много по-важни и по-значими хора в тази страна от тез 5-мата гурбетчии и смятам, че е крайно време да помислим за тях, защото какво прави тази същата държава и тези от Мтел и от „Стандарт” за онези хора на коилички, които не са излизали цял живот от апартаментите си, какво правят за онези хора, които цял живот са работили за селото или града си, а сега мизерстват и копат царевица щото няма какво да ядат? Какво правят всичките тези граждани на България, които скачаха и пяха и зяха „Не сте сами”, за да покажат на гореспоменатите, че не са забравени и че не са сами, защото заплюйте ме, но смятам, че те заслuжават повече.
Последното нещо, което искам да кажа е, че ще се съглася с нещо, което г-на Пирински каза в Парламента, а именно – той пожела на щастливо завърналите се наши съграждани бързо да се отърсят от преживените страдания и с помощта на близки и роднини, на цялото общество да се завърнат към нормалния живот.
Това не им го пожелавам толкова на тях, колкото на себе си – моля ви се, връщайте се там, където сте били преди да заминете и спрете да ме облъчвате и да ме гледате с тези подпухнали оченца, че сте ми много театрални, а патетизма ми идва в повече.
Изказването на г-на Пирински завършват с: „Позволете също да изразя готовността на българския парламент да спомогне за това завръщане, както и да съдействаме за среща на освободените медици с онези парламентаристи и общественици, впрегнали се за тяхното освобождаване.”
Е скъпи ВПРЕГНАЛИ се съграждани, току-виж имало файда, може да спечелите от това, че са ви впрегнали и да поканят някой от вас да присъства на някоя от многото срещи и да гледате с обожание завърналите се вестители на правдата и свободата.
Надявам се да не се чувствате много зле като впрегатни животни :)))
Последно:
Не смятам, че тези хора трябваше да останат там. Не смятам, че трябваше да бъдат убити и съм склонна да приема цената за тяхното завръщане, но.... това, което се случва в момента е пародия и подиграфка с всички нас, особено с онези хора, които са живяли достойно цял живот и сега кретат със сто лева пенсия или с онези майки, които се чудят как да купят играчка на детето си. Хайде спрете да се подигавате с нас и бъдете малко по-малко алчи, а вие политиците - може ли малко по-реалистично и да не си давате гъзовете чак толкова. Айде стига фарс!!!!
Останете си със здраве и с много по-здрави / последното беше за всички, които смятат връщането на медиците за „манна небесна”/
Единственото нещо, което мога да правя сега е да изразявам позицията си по този начин...един ден обаче ще порастна и когато порастна и трябва да избирам няма да избера 5-ма пред 500 хиляди...някак си не е кост ефектив.
П.С. А жестовете продължават.....
П.П.С.
- А сега ми кажете колко съм злобна и завистлива;
- Разкажете ми вица за българите и ада;
- Кажете ми, че се срамувате, че сте българи заради такива като мен;
- Кажете ми че съсипвам работата на всички обединители на нацията;
- Изкрещете ми, че предавам национални интереси;
- Кажете ми, че съм безчувствена и колко съм тъпа, че не виждам "голямата победа на обикновените хора"
- Залейте ме с шибани обвинения и ми кажете как това не е политически, а публичен процес.
- Излейте помия отгоре ми и после ме убеждавайте пак, колко сте благородни.
....не ми пука, аз съм тъпа, малка и проста, но ще порастна...някой ден....а и колко са няколко милиарда между съграждани и 5 сестри...заеби!!!
Картата на Хеката....потопът през 2012г.
Лекарите, критици на правителствените ме...
26.07.2007 17:01
26.07.2007 17:03
26.07.2007 17:21
много добър пост. Добре че напомни и за шофъорите дето ги заклаха в Ирак - и въпросът е за Чий!? Иначе по същото време Филипинците спасиха техните заложноци - ама Паси-то по свят и от Господа.
Както и да е - жалкото е когато окло техният (на сестрите) случай има много въпросителни, а се прави опит за героизирането им. Пошло и грозно
Cheers
m.t.
Единственото, което мога да кажа, че е малко спекулативно в написаното от Пакостинка, е това, че не знаем какво щеше да направи държавата за нашите рейнджъри, ако те бяха ЖИВИ, но пленени. Защото така сравняваме отношение към загинали с отношение към живи хора.
Но иначе Пакостинка си е права във всичко като факти, а да не говорим, че има и пълно право да си има свое мнение и усещане за това, което се случва. И както виждаш, това усещане става все по-популярно. И ще става още по-разпространено с времето. Няма как сестрите да не се проявят с нещо и на родна земя и един ден всички ще ги плюят така дружно, както сега изпадат в екстаз от "победата".
"от споровете май няма много смисъл:( вместо дискусия обикновено се получава мерене на пишки... ъъъъ... аргументи:) и никой не е склонен да си промени виждането колкото и да го убеждават."
Така е. Няма да споря повече, не защото нямам аргументацията, а защото просто няма смисъл. Това, което казваш във втория абзац е абсолютно вярно, просто не исках да влизам в тъп спор. Така де, ясно е, че дискусия не може да се получи, няма каквото и да било желание.
26.07.2007 17:27
26.07.2007 17:32
Браво за постинга пакостино - thumbs up за позицията.
26.07.2007 17:44
26.07.2007 17:48
26.07.2007 17:52
26.07.2007 18:04
26.07.2007 18:08
26.07.2007 18:11
Ама това вече се превръща в масова истерия. В национални герои ги превърнахме. Като в оня виц- да те е страх да отвориш консерва.
Няма лошо да им се помогне, ама чак апартаменти, банкови сметки... Че кой плаща досега за адвокати? Те ли? Тц, ние- данъкоплатците. Е, ако по-добре звучи- държавата.
Ами кой ще компенсира онези българи, които сума години живеят на прага на бедността (какъв ти праг и кой го е измислил тоя израз изобщо?). Кой ще компенсира униженията на които собствената ни държава ни подлага тук, на своята територия?
Айде, нЕма нужда!
26.07.2007 18:12
26.07.2007 18:15
26.07.2007 18:18
26.07.2007 18:39
Предполагам и силно се надявам тези, които мислят като теб да са много по-вече от заблудените и елементарно мислещи хора.
Поздрави и за всички, които те подкрепиха!!!
Когато искат, сами се обаждат с искане да ни публикуват.
Но не съм попадал скоро на коментар в БТВ Новините, който да гласи "Според данни, изнесени в сайта vseednokoi.blog.bg, в България тенденциите на общественото мнение по отношение на еди-какво-си клонят към приемане/отхвърляне на еди-какво-си."
Учудва ли ме това? Не. Но нищо, вие продължавайте да обяснявате на света колко заблуден е народът и колко лъжат гадните медии.
Но честно казано, в случая точно в бТВ не вярвам някой да пусне мнения, подобни на тези, които се появиха тук.
26.07.2007 18:47
"...гняв,бяс и погнуса..."А щеше ли да ти е светло на душата,ако смъртната присъда все пак беше изпълнена?!Ти изобщо преживявала ли си ужаса да го чуеш за свой близък?Ах,колко е лесно да съдиш...
26.07.2007 18:55
26.07.2007 18:55
http://nestenared.edno.info/
Всички ти разбрахме позицията, ок! Хайде вземи се сопри вече, и вземи нещо направи! Прати ли линкове на медиите, вестниците, списанията и радиостанциите? Ами като не си, измисли нещо по-добро! На противоположни мнения сме по този въпрос, и така ще си остане, можеш да си сигурен в това! Кво ти бърка толкова в червата това, не мога да разбера!!!
26.07.2007 19:00
26.07.2007 19:05
26.07.2007 19:25
26.07.2007 19:31
На останалите, които не са съгласни с автора, горещо препоръчвам, да си пишат мнението по собствените блогчета.
Различността не е порок, не забравяйте това. Различността показва като минимум умение да мислиш, без да се влияеш от мнението на околните.
Поздрави,
26.07.2007 22:07
Az uvajavam "razli4noto",eto za6to sym tuk.Ama toj i Uda e bil "razli4en"))))
26.07.2007 22:14
Този път съм напъно съгласна с теб и те поздравявам за смелостта с която изказваш и отстояваш мнението си и за постоянността ти.
Аз лично казах каквото имах още преди доста време в един "цветен блог" на http://antinous.blog.bg/, който между другото скоро не се е появявал.
само знам че така както си търча понякога по света ми се иска ,ако един ден се случи нещо да долети летиаща бригада от приятели и да ми помогне.....
Стилът на постът е супер, бесат е ясен, това се казва страст, опитвала ли си да готвиш бясна??, ще бъде най-доброто което си сготвила, майтапя се разбира се...знаеш че ми харесваш и обичам да те чета,съгласна сам с теб..
просто казано.
ДАДОХМЕ ПРЕКАЛЕНО МНОГО ЗА НИЩО
27.07.2007 00:08
27.07.2007 00:19
Да благодарят също и на България, която през всичките тези години също се стремеше да ги спаси. Вместо това те се заканват да съдят държавата си и имам чувствот, че са готови да благодарят на Кадафи за това, че ги е пуснал.
Бях сигурен, че ще има отблъскващо пошла медийна пропаганда и затова тези дни не пусках нито радиото си, нито телевизията.
Но за истерията, за нейните причини и за всичко което се случи мисля да пиша отделно.
Много неща се скриха около поведението на тези сестри. Сигурно е, разбира се, че те не са искали умишлено да заразят децата.
Но е сигурно също, че са се приспособили към мърлявщината в либийските болници.
Но стига толкова...
Поздравления, Пакостинке
27.07.2007 01:43
Не подозираш колко си права ... Нищо - като пораснеш , може би ще преосмисшил позицията си ...
27.07.2007 09:41
Ще си припомним Ботева. Силно да любим и мразим. Макар, че по негово време в Калофер и на сто километра от него не е имало жив турчин. Нашата траде марк е насирането в нихилизма и отрицанието, баш както го правим и когато нещо ни въздига племенното самочувствие.
Наричам го крещяща нужда от идентичност, от самочувствие за комплексарските ни ,отрудени душици."
Поздравления!
@Breathe,
с риск да решиш, че се заяждам с теб искам да ти кажа, че когато сравняваме рейнджърите и сестрите не трябва да си говорим за това, чия професия е по-хуманна ако искаме или поне се опитваме да бъдем обективни.И водещи трябва да са интересите на България ибългарските граждани, без значение дали се занимават с чистене на къщи, гледане на баби или продажба на малотрайни колбаси - това според мен няма значение и не е правилно да свързваш достойнството на един човек с работата му и да използваш предимствата на една професия, за да омаловажиш труда на хора, които практикуват друга.
Смятам, че приликите между сестрите и рейнджърите е голяма, а разликата е една - едните изпълняват държавната политика и печелят пари от това, другите работят на частни договори и печелят пари от това...а иначе уважавам хора, които имат различно мнение, но уважавам и своето ;))))
@Breathe i Thomas,
моля ви само за едно - спорете, но нека се спазват правилата за водене на конструктивен спор, моля ви не се обиждайте или поне не го правете в моя блог - бих желала тук да цари мир, спокойствие, любов и леко заядлив диалог :РРРР
@ Към анонимковците, които смятат че изказвам това мнение, за да ме забележат и за да съм различна. Не, не съм обсебена от мисълта да бъда забелязана, защото нямам нужда от това, но явно има някакъв проблем с вашето забелязване - да трудно е да те видят, когато си част от стадото и позволяваш да те манупулират. Трудно е да си личност, когато политиката е насочена към това ти да си стоиш на ниво индивид.
А съм на това мнение, защото съм се научила да не приемам нещата за чиста монета и като такъв човек не вярвам сляпо на политици, медии и сестри - убийте ме:)))...даже смятам, че може някой идиот да метне предложение да ги канонизираме за светци, ама добре че църквата не ебава много за тези неща и ще пусне свободно...или пък ще го използва, за да си повиши и тя рейтинга :)))
И понеже имаше цитати на Маркес, за ще напиша само част от нещо на Майка Тереза, която уважавам толкова, колкото и Маркес и която е казала: "Най-лесното нещо? Да се заблудиш."
Аз мога да допълня, че няма нищо по-лесно от това да се заблудиш и да отклонят вниманието ти от общественозначими проблеми и събития. Няма нищо по-лесно от това да повярваш на лъжата, която е повторена толкова пъти, че е станала истина и няма нищо по-естествено от това да скочиш срещу онези, които не са се поддали на масовата истерия...ок, изяжте ни :)))
@Иво Беров,
съгласна съм с теб, че едва ли са заразили децата умишлено, но смятам, че са се адаптирали към мърлявщината и съм склонна да вярвам, че може да са го направили, защото някой им е дал пари...може би съм много мнителна, ама преди да повярвам в него искам да има факти и аргументи, а няма факти в подкрепа на това, че не са били немърливи има само артикулиране и то доста активно за това какви са били условията. Ма мен не ме интересуват - като са толкова читави и хуманни и като виждат какви са условията там що стоят, особено знаейки какви са рисковете да заразят някого със СПИН? В това няма нищо, ама нищо хуманно или поне аз не го виждам...сляпа съм!!!!
@ На всички, които подкрепят тезата ми - радвам се, че има повече хора, които мислят по този начин, защото бях започнала да се плаша от задаващата се инвазия на "Овчедушните".
А на всички, които писаха тук искам да кажа "Благодаря, че отделихте време и казахте какво мислите" важно е...не толкова за мен, колкото за истината, която е мноооооого абстрактно понятие" :РРРР
Усмихнат ден :)))
27.07.2007 10:51
27.07.2007 11:52
Ми и на мен ми е писнало .....а това с гурбет4ииството е 100% вярно,...всеко знае какво правеха българите в Либия-мъжете правеха алкохол,а жените ...си "полягваха" !
27.07.2007 12:15
27.07.2007 12:26
В смисъл,алгоритъма е успешен,като техника,изказ и умело боравене и манипулиране на факти,информация,чувства,и т.н.
Има неща обаче,които колкото и да са верни,не е най-доброто да бъдат изкрещявани.В името на едно или друго,криво или праворазбрано.
Първо,защото критериите за това са доста размити.И не непременно твоите са верните.
Второ,щото не е проява на особено добър вкус да вадиш на показ и да гледаш с лупа понякога някои неща...
Трето,ако толкова ти е важно да кажеш нещо и да изразиш позиция,особено по такива теми,трябва все пак да се опитваш да балансираш.Това е нормалното,другото е крещенето на бебето,което иска да бъде чуто от майката...А коя е майката и ако няма такава,за какво,по дяволите,изказваш ПО ТОЗИ НАЧИН мнението си.....
И анонимен 62 го е формулирал правилно в последното си изречение......
27.07.2007 12:31
@ Анонимко 66,
винаги съм се чудила, защо за тези неща не се говори или се говори ама някъде там, от такива като нас... толкова много истини са скрити и изманипулирани, че понякога си мисля и се питам има ли изобщо нещо истинско в "истината"?
@ Анонимен 67,
това че съм пряма и категорична, не означава че мразя медиците - има разлика, поне според мен, но явно повечето не могат да я видят и разберат. Толкова ли е трудно и това, че отстояваш позицията си и казваш зашо смяташ че всичко е преекспонирано, замаскирано и някъде там - смутолевено? Защо трява да си, мънкам под носа, само защото не мисля по начина, по който мисли МНОЗИНСТВОТО в случая? Не, аз изкрещявам позицията си и ако има аргументи, които да са наистина основателни, а не част от нечия пропаганда, мога да променя мнението си. Засега всичко е празни приказки и глупости, а това което правя аз се нарича "несъгласие" и "неприемане" - нямам ли право на това или именно това слага знака за равенство с омразата?
Освен това, беснея толкова много, защото наистина се опитвам да помагам, ама не на сестрите а на онези групи, за които съм писала по-горе. Старая се да използвам таланта си, само че в тази страна, ако имаш мнение различно от това на МНОЗИНСТВОТО, нямаш никакъв шанс да победиш и именно за това пиша тук, защото не искам да се занимавам с душевно оскотели политици-сребролюбци.
@Majkata,
някъде казала ли съм, че съм тотално информирана? И защо да не отстоявам тази си позиция, след като вярвам в това и я приемам за правилна? Нямам ли право? Защо сравнявам рейнджърите, сестрите и обезглавените шофьори ли - ами зашото всички са граждани на България и защото всички имат право да се чувстват сигурни. Сравнявам ги, защото тогава всички БЪЛГАРИ играха пас и казаха, "Абе да ги ебат, нали са си продали гъзовете"... как изведнъж станахме тооооолкова съпричастни? Дали? Или сме станали по-лицемерни, за да бъдем по-добре приети и по-комерсиални?
@ Анонимен 69,
Прав си за това, че този който си вади поуки е в малцинство, както и онези хора, които носят и съхраняват историческата памет и т.н.
Това, което казваш за далаверите и врътките между лекарите, сестрата и министъра на здравеопазването е крайно. Не изключвам възможността да има доза истина, но не бих повярвала на нищо, докато не видя доказателства за това. Наречи ме, Пакост Неверната, но не мога да повярвам на това, което пишеш само защото си го написал :)))...
27.07.2007 12:54
Страхотен текст. Наистина лъха бяс, което най-много ми хареса.
Иначе - да. Съгласна съм с всичко. Доста добре си ги оформила нещата.
:):):):):):):):)
Не смятам, че пишейки тук, трябва да мисля за това как да бъда обективна, защото аз изразявам личното си мнение и личната си позиция и защото не искам да са универсално, но са верни поне за мен, което за мен е най-важно, както и твоите критерии и твоята теза са най-правилни за теб.
Не знам кое за теб е проява на добър вкус и никога не съм твърдяла, че имам такъв или че претендирам за това, но след като съм преценила че в случая искам да гледам под лупа значи мога да го направя и да си го позволя.
Трето - да, опитвам се да изразявам позиция и за мен е важно, но ак осе опитам да балансирам няма да бъде моята позиция, а нечия друга, а аз не искам това...не пасва на емоционалността, ценностите ми и най-вече на истеричността ми и на комплексарските ми нужди :)))
Всеки си прави сам изводите за самия сее си, нали?
@Анонимен 71,
не пиша, за да ме четат СЕРИОЗНИТЕ анализатори, а за да споделя мислите и изживяванията си с другите хора... но си прав, че не е нужно да се интересуваме тоооолкова много от това кой с кого спи и колко често, но все пак нека да не ставаме подвластни на "ефекта на ореола" и да не забравяме от къде са тръгнали, къде са били, как са живяли, какво са постигнали и как са го постигнали и как им лижем подметките в момента...а това кой с кого е спал и как е само допълващ общата картина фактор, който е по-скоро пикантен, отколкото значим.
А има и друго нещо! Държавата ни освен, че е яхнала метлата но популизма с всичките му средства се чувства гузна, защото във МВнР нямаше кой да си свърши работата още преди 8 години и сега се опитват да компенсират- ето това пък аз намирам за дразнещо.
Не говоря за обективност,а за баланс.Това е различно.
Може да си истерична и балансирана едновременно,аз поне мога...
За писането,тук или там,...това също е публично пространство...Или щом е публично,но тук може така,а на "официалните "места по друг начин...Напомня ми на расовите кучета,които ги извеждат на разходка,за да се изразходят върху помиярите,а с тези ,които са расови,се държим като расови.
Е,понеже не мисля,че блогът е място с помияри,просто не разграничавай нещата.Всъщност,аз поне така го разбирам,ти както искаш...
А от гледането под лупа досега знам,че са спечелили само хора,които го правят със строго научни цели и по други поводи.Ти смяташ ли,че спечели нещо?
И ми се ще да изкоментираш за близостта на алгоритъма ти с този на Иво Беров,ти как намираш така направената от мен връзка...?
И да, държавата е яхнала метлата, но замисляла ли си се, че преди 8 години нищо не е направила, защото е имало обвинения с доказателства, защото е възможно те да са били опандизени, заради контрабанда..замисляла ли си се, че са били предупредени да напуснат Либия?
Да аз, не искам да оправдавам бездействието на държавата, но не искам да идеализирам постъпките и поведението на сестрите.
И съм написала блога със страст, защото ми пука, а не защото се смятам за много интелигентна и много знаеща... и си права, че компенсациите сега са дразнещи и нереалистични и смешни :)
27.07.2007 14:41
В този смисъл, не виждам защо се сърдиш на тях - може би като първопричина за отприщилата се БГ тъпотия. Ами тя БГ тъпотията не е почнала, няма и да свърши с тях. И бъди сигурна, че която и страна да беше, така щяха да постъпят, дори щяха да ги възмездят много по-солидно. Разбира се, другите страни спасиха своите още преди осем години.
А истинският въпрос, който само засягаш леко е: Пука ли й на наща държава за нейните граждани?
И отговорът е твърдо и повече от шест милиона пъти потворено НЕ.
Защото това не е нашата родина, а ТЯХНАТА (не на сестрите, естествено) държава.
Поздрави: Петко
27.07.2007 14:44
Нито споделям позицията ти/ ви.
(защото сте много, за съжаление, тези, дето изпитвате бяс...
27.07.2007 15:17
27.07.2007 15:23
мисля, че ставаш жертва на обратната манипулация.
Дори и да е имало даказателства между двете държави има договор за правна помощ, съгласно който нашите медици е можело да бъдат върнати в страната и съдени съгласно българските закони.
Франция не ни ги връща(горките "медийни звезди).
............
Хайде сега :СТАРТ!
................
Но не,вече сте набрали инерция-няма спиране!
Питайте ги тях -политиците:ЗАЩО ТАКА!?
Питайте Мобилтел:ЗАЩО!?МОЖЕХТЕ ДА ИМ ПОДАРИТЕ ПО ЕДИН МОБИЛЕН!?
Питайте "Масларката" и "Гайдарката":ЗАЩО!?
.................................................................
Аз пък ,ви питам всички:ЗАЩО МРАЗИТЕ И ХУЛИТЕ ТЕЗИ ЖЕНИ!?-точно тези-защото са в светлината насочена към тях ,но от КОГО!?
................................
СЪЩИТЕ СТЕ.Същите ,които до вчера си закачвахте трикольорчетата ....същите.
27.07.2007 16:13
може би би било хубаво да приемеш, че не всички могат да бъдат истерични и балансирани или поне аз мога да бъда или само истерична, или балансирана - тази среда ми се губи и даже май никога не съм я откривала.
Ако се опитваш да ми кажеш, че пишейки по този начин, превръщам това място в кучкарник, в който привидно расови кучета се държат помиярски с петте сестри искам да ти кажа, че не си прав, защото 1/ никога не съм се смятала за нпо-висшестояща от някой друг; 2/казваш, че изказът ми трябва да бъде такъв, като на "официалните" места - защо? Нямам ли свободата сама да определям сама начина, по който говоря?
А за гледането под лупа - мдам, спечелих новооткрити причинно-следствени връзки :)))
Другото...за Иво Беров, ами не знам - това си е твой алгоритъм и твоя връзка, мен може само да ме радва, защото смятам че той е изключително интелигентен и има много добро перо. Ако се опитваш да ми намекнеш нещо - спри. По-добре е да ми го кажеш в прав текст - тъпа съм и от намеци не разбирам :)))
@Петко,
да прав си че простотията си е по подразбиране и става все по-голяма, но искам да допълня нещо,но това не е ТЯХНАТА държава, това е НАШАТА държава и никога не трябва да го забравяме. :)))
@ Анонимен 80,
не знам дали е лошо, това че сме много - би било лошо ако мотивите са користни, а и след беса обикновено нещата се уталожват и тогава е хубаво, защото ако дискусията продължи може да се стигне до истината, но с това заслепяване сега - сори няма начин.
А съм бясна, защото никой не попита или не информира българските граждани каква е цената и колко платихме. Никой не си направи труда, да го каже пред медиите, не видях достойно отношение от страна на политиците, не видях и нищо освен студена пресметливост в медиците.
Да, страдали са итова го приемам.
Да, кошмарно е да си някъде и да не знаеш дали ще те екзекутират, дали ще лежиш доживот или ще се прибереш.
Ама е още по-ужасно да си в родината си и да просиш за лекарства и да си работил цял живот за страната си и да виждаш как някакви такива са третирани по този начин...
На въпрос към Мтел, защо не информираха клиентите си преди да даряват апартаментите беше отговорено, че стойността на всеки един апартамет, разпределено на броя абонати е около 10-15 стотинки на човек и бяха завършили "А смятаме, че нямате нищо против тези пари да отидат за медиците, защото те са заслужили"... Не, не смятам...не искам и няма да приема - ето затова беснея, защото решенияята на политическо ниво се вземат по същия начин, а и милите медици като са толкова благородни защо не казаха "Не, благодарим ви - достатъчно е че направихте всичко, за да ни върнете"...айде, алчността е безгранична.
@ Анонимен 83,
истината е някъде там, лошото е че не сме във филма, а в истинския живот :(((
@ Alison,
не носих трикольорче - принудиха ме по служебна линия и отказах, а някои ги задължаваха да носят такива трикольорчета, така че...точно на мен тези неща не ми ги говори, защото аз бях на тази позиция от самото начало - смятах, че трябва да се върнат в България, но не смятах, че са съвсем невинни и никога не съм предполагала, че ще платим чак толкова много.
@ Номер 86,
:)))..някъде в лъкатушенето и удрянето в стени и прегради откриваш истината ..и аз съм така :))))
@ Томас,
ще ни разкажат играта с Белене и ако бяха проститутки вече щяха да са убити, защото обществото ни е едно такова, каквито са ни и политиците, а именно с лицемерни морални ценности и огромно желание да бъдат добре приети, а защитата на проститутни не носи дивиденти...тъжен, ама факт.
27.07.2007 19:37
27.07.2007 20:25
Това са си вашите интерпретации и ако обичате не ме превръщайте в Поп Кръстьо, щото би било доста идиотско, ама наистина...
@ Анонимен 90,
вкарваме малко повече страст и нищо повече. Едва ли някой се прави на интересен - файда няма :))))
2. Левски не е известен с лекото си и съмнително поведение.
Така че и да ги върнем, няма да има база за сравнение. Да не говорим, че ако него не го бяха обесили, кой знае дали щеше да е толкова известен.
27.07.2007 21:00
A med. sestrite ne sa iskali da bydat geroizirani.Mediite i politicite go napraviha.Ej,tova prosti4ko ne6to ne razbrahte.
27.07.2007 21:27
27.07.2007 21:36
До авторката на текста да на твоето мнение съм и аз и те подкрепям напълно. Давайте да си им ги връщаме на Кадафито, че да мирясаме накрая! Българския народ се състои от овце и само гега ги оправя - бой, стригане и е--е. Дайте да ги канонизираме направо приживе та да се свършва вече! Тея са въртяли далавери, яли, пили и караминьол кой, щой набара, а после кой ще плаща - Българския народ, на който обаче пропуснаха дори Благодаря да кажат!
27.07.2007 22:39
Ама ,така и така съм тук...
Предлагам да корегираш заглавието --само ей толкова: "ню-ню"...Вместо МЕДИЦИ---ПОЛИТИЦИ.
И става много точно , а всеки коментар пак ще си е на логичното място:
"За българските политици, с гняв,бяс и погнуса!!!"
Така ,поне нещо да остане от тия агнета,а то вълците ,че няма да се наситят-няма !
1. Когато някой има мнение по някой въпрос, то той/тя непременно трябва да се свърже с медиите (абсолютно независими, обективни и длъжни да реагират на всеки сигнал от блогър), защото това е неговият/нейният "граждански дълг".
2. Хората пишат в блоговете си по интересни теми, защото искат да бъдат забелязани.
3. Има дори и минимална вероятност Франция да построи АЕЦ Белене.
4. Блогърите с малко по-различно мнение приличат на партизаните в гората.
:) поздрави и приятна събота вечер:
28.07.2007 19:31
Искам да ти кажа и друго нещо. Няма нищо по-лесно от това, една жена да бъде обявена публично за "курва". Само внимавай - следващият път, това може да е твоята майка, сестра, съпруга или дъщеря. При ползването на някои думички се иска малко повече чуство за отговорност.
За Пакостинка
Малка пикличке Пакостинке,
Не би било лошо, във времето между бясното ти пенявене и порастването ти, да се понаучиш на правопис, граматика, стил и чистота на българският език. Иначе, колкото до истеричните ти тинейджърски епистолярни напъни - нищо ново. Тинейджърството е времето за търсене на самоличност и пълен емоционален дисбаланс. Лошото е, ако така останеш до края на живота си.
Нора
.......
на злобарите, написали коментари и особено на тези, които не са имали доблестта да си напишат имената (естествено, напълно типично по български), ще кажа : Помните ли Сергей Антонов ? Къде е сега ? Колко апартамента му купи държавата и колко стотин милиона плати за него и със самолета на кой държавен глава се върна от пандизите на Рим в Бг ?
.....за рейнджърите - също си права - и аз съм войник, всеки мъж е войник и ще те подкрепи...
аз също (лично мнение) не съм ЗА смъртните присъди, също много ми е обидно някакви миризливи и нечистоплътни чуждоверци - АРАБИ (които дължат на България много пари от 30 години, които прекарват дрогата си за Европа през БГ от 30 години със съдействието на всички досегашни правителства и на които държавата плащаше обучението в реалния социализъм, за непросветените - полк. Муамар Кадафи е завършил школата в Симеоново, само че тогава не беше полковник и т.н и т.н.) да се бъзикат с Бг !!!! Страшно ми е обидно, но понеже поеврейчените ни правителства от 17 години насам силно се разграничиха от Големия брат от Изтока (тогава нямаше да има и 1 ден задържани мед. или някакви други сестри), това е положението...Не биваше да става така, ама стана и ние типично по български се осрахме от мазане и гъзоблизане .... отврат, отврат.
......народът прост, животът тежък скучен ....
Но видях как политическата мелачка ви наблюдава отстрани и се усмихва.Така че има и трети участник...
Замисли се обаче като как е станало така, че цяла Либия внася заразена кръв от ЮАР (абсурдно ми се струва да не се проверява кръвта на донорите за СПИН ако не при ИЗНОС, то поне при внос), пък само в болницата в Бенгази само нашите мърли са заразили 439 деца. Никъде другаде?! Нещо не ти ли смърди тая работа?!
Но хайде, и да се самозаблуждаваш също имаш право.
Ама да плюеш българския правопис на някой, дето не виждам да е направил и една сериозна грешка, и то докато бъркаш в същото изречение пълния член?! Е това е вече прекалено! Иначе предполагам, че Пакостинка може и да хареса, че някой и на тези години я мисли за тийнейджърка...
Както казах, има други които заслужават много повече съчувствие и грижи.
Междодругото на рейнджърите съчувствам пък още по малко ... Там каузата е още по спорна и нвсичкото отгоре им се плаща, за да поемат съвсем конкретен риск.
@Mitakat,
честно ли? Ами да- изненадана съм, особено имайки предвид факта, че предстоят много важни избори и че ситуацията е много непредсказуема / всъщност е предсказуема, ама не е в полза на "силните на деня"/ и не очаквах да са толкова безобразно нагли, тъпи и недалновидни... явно утопизмът в мен е надделял отново :(((
@ Alison,
предложението ти ми харесва и си мисля че ако заглавието беше "За политиците и медиците... " може би щеше да е най-точно, но вече съм го написала така - за следващия път ще мисля повече... може и да те попитам - винаги съм имала проблем със заглавията :))))
@Анонимен 102/Нора,
Да, няма нищо по-лесно от това да наречеш една жена курва и все пак защо има жени, които никога не са обявявани за такива? Не зависи ли това от поведението на конкретната личност и от нещата които си е или не си е позволявала да прави?
Обръщението "малка пикличке", създава усещане, че е изречено от един изключително зрял и мъдър и най-вече - уравновесен човек.
Извинявам се, че си позволявам да коментирам това интелигентно изказване, но - има едни обучения, които съм преминала /сигурно по-погрешка - подвела съм комисията, която е решила, че бих могла да пиша грамотно/ и в които ме учеха как да критикувам тезата, а не личността и ако имате желание бих могла да ви дам контакти :)))
И Томас е прав - благодаря ви за това, че ме дарихте с радостта на тази възраст да ме нарекат тийнейджърка :)))
@Nobelman,
категорично и отговорно заявявам, че няма да забравя и това ми изказване тук ще е доказателство - ако забравя може да ме осъдите :)))
@Polah,
в такъв случай нека това бъде специален по-здрав за политическата мелачка :)))
@ Томас,
знаеш какво мисля за коментарите ти, нали? Няма да те хваля повече, че ще вземеш да се надуеш...аме не се сдържах... прав си...ъгейн :)))
@Outfaced,
така е - има други, които заслужават повече и за които н държавата не и пука - активите ги няма, а и балъците, които да скачат - също.
За рейнджърите - ще се радвам да обменим аргументи и да поспорим... ;)))
Аз правя път на пакостинките и пакостините...
Сякаш в тях е невидимото,сервират ни `изненада,живота става по интересен...живота,
по-хубав...
29.07.2007 13:43
за пари отиват, то за какво друго ... и са съвсем наясно, че може и да ги острелят. Война е това, да не е махленска игра на фунийки. Сега колко им плащат и дали е достатъчно е друга тема. Ама щом отиват, явно е ... Сложат ли се нещата не на емоционална, а на икономическа основа, всичко си е точно - търсене и предлагане.
Не са герои, защото не се борят за кауза ...
Както казахаме, не всеки, който страда е герой. Героично е да страдаш за идея, за други хора, за кауза и това да е безкосристно. Поне аз така го разбирам. От такава гледна точка ни медиците ни рейнджърите са герои. А и в двете неща има намесена толкова политика и чужди интереси, че още повече се омазва работата.
Та, работа като работа ... има бол други опасни професии, където може веднага или лека полека да си заминеш.
29.07.2007 16:28
ама кой го интересува,всичко е политика,
браво поста си го бива:)
1.Авторката определено не е неграмотна
2.Тя е интелигентна също така
3.Тя е човек,който е в състояние да поднесе искреното си,надявам се ,мнение в комбинация с повече от една доза публистичност и да го поднесе по начин,по който да скандализира и настройва аудиторията.Къде срещу себе си,къде един срещу друг....
4.В този смисъл тя е манипулатор,за добро или лошо.
По мое мнение някои неща дори и да са едни или други,по-добре е да не се разравят изобщо или поне не по този начин или поне не сега.Щото може да се изтълкува също като търсене на евтина популярност-това,в което обвинява авторката политиците ни.Най-малкото е това,може и други тълкувания да се направят..
5.Авторката има голям интелектуален потенциал.Съветът ми е да го канализира по един правилен и разумен начин.За нея и за обществото в което живее.В смисъл,ако искаш да живееш в нормално общество,дай твоят нормален принос това да се случи.Интерпретацията на тази тема по този начин в този момент не допринася с нищо.Даже обратното,поляризира и настройва негативно...
6.Цинизмът и непукизмът на индивидуално ниво не е полезно да се поощряват.Нито на индивидуално,нито на обществено ниво...
В този смисъл,каквото и да казва този пост и авторката му,крещейки и възмущавайки се.... в крайна сметка от какво точно?.....резултатът е нулев.
Защото няма нищо конструктивно в позицията,поне аз не видях..
7.Авторката не е пубертет и е пораснала достатъчно.
Държи се обаче като вундеркинд,от гледна точка на избрана тема,техника на изказ,избрано време-и като тема,и кога да публикува,за постигането на максимален ефект.За това-Отличен(6)...
От морална гледка точка оценката ми е не повече от Среден(3,25)..
Защо не Слаб(2) ли?
Защото все пак си мисля,че го прави не от липсата на морал въобще,а защото й пука...
Не че това я оправдава,поне пред мен,в случая...
8.Авторката е провокатор,тя си знае защо.Истината е,че й се удава...
.....Мога и още да анализирам,ама има ли нужда...и смисъл...?
Само си обобщавам и за пореден път се убеждавам,четейки мненията и виждайки начина,по който се развива дискусиятаче си заслужаваме и политиците,и съдбата,и бедността.
Защото сме мноооого духовно бедни....
29.07.2007 20:13
Крум също си го отнесе от няколко зрители, както си го отнасяме и всички тук, които имаме неовчо мнение, но имаше и обаждания с невероятна подкрепа. Може би най-силното беше на съселянка на Снежана Димитрова, която сподели, че при прибирането й в селото НИКОЙ не я е поздравил и всички се срамуват от нея. Включително и майка й, която още при арестуването й е казала, че това не е без причина, защото "тя за 5 лева човек би убила, а за долари...".
Всеки има право да гледа, да мисли или да е сляп. Изборът е ваш!
30.07.2007 00:13
@Анонимен 110,
изненадана съм, че ти мирише на гнило само в този пост - обикновено на гнило миришат престояли по-дълго време плодове и зеленчуци, има доста хора, които миришат на гнило, а политическият ни елит смърди по този начин от доста години... но ще ти призная нещо - разконспирира ме, всъщност съм агент под прикритие и либийското посолство ми плаща, за да провокирам и проучвам мнението на българите за казуса и така ще си направят стратегията...знаеш ли колко пари смъквам... вече 5 коли имам и 3 къщи - още две се строят ;)))
@Outfaced,
ok - решил си да се отплесваме :)))
Искам да ти кажа само няколко неща:
1. Не говоря за героизъм, както и ти самият, а за различни професии и за труд, който се заплаща и тук сме на едно мнение
2. Рейнджърите защитават и отстояват държавната политика, но понеже решението за мисия в ИРАК се взе във време, в което партиите не бяха разпределили толкова умело нещата помежду си, както сега - те бяха използвани, за трупане на облаги за всяка една от тях и за вихрене на дебати в плоскостта ляво-дясно.
3. Присъствието на българска мисия в Ирак струва на страната много по-малко отколкото връщането на сестрите - мисията струва 100 млн. лв. годишно.
4. Това, че България не получава дивиденти от присъствието на контингент в Ирак е проблем на политиците, а не на рейнжърите
5. Българите видяха осем или не знам колко ковчега и скочиха, говорейки за това, че им се плащало и знаели и не казаха нищо за политиците и тяхното решение. Не видяха какво са правили и как са спасявали жени и деца...това не се показа,защо ли???
6. При случая с рейнджърите там от самото начало няма само национален интерес - всичко е транснационално, а с медиците имаше чисто национален интерес, който не бе преследван и се изчака съзнателно проблемът да се задълбочи, от което аз лично правя изводи, че това което правят рейнжърите е част от световната политика, колкото и да не ни харесва.
7. Не вярвам, че по този начин трябва да се решават проблемите с диктратурата, но това е политическо решение на властимащите - въпросът ми е, защо всички плюем рейнджърите, които са там, за да защитават националните интереси / колкото и да не сме съгласни с тази теза/ и правим чупка в кръста, пред онези които са избягали от страната и които ни струват много повече от контингента в Ирак?
Не смятам рейнджърите за герои, както и който и да е - в днешно време няма такива - живеем в епоха на антигерои, но не съм съгласна с теб - борят се за кауза и това е кауза, която правителството е маркирало и определило, от там нататък, камъните не трябва да са по главите на войниците, по кратуните на онези, които се подвизават в онази бяла сграда с надпис "Съединенито прави силата"
@Анонимен 112,
да всичко е политика, но мен ме интересува, а и много други хора...сигурна съм в това.
@ July26,
съгласна съм с много от изводите, които си направил и ти благодаря за това, но имам несъгласия по няколко точки.
По т.4
Смятам, че живеем във време в което цензурата се отнася до съвсем различен вид източници на информация и не съм съгласна, че има неща, които не трябва да се говорят, само защото могат да се изтълкуват по грешен начин или да се помисли, че е евтина популация. Това, за което пишеш ми звучи като все едно да станеш слуга на общественото мнение и да се съобразяваш непрекъснато с него - да, винаги ще има обвинения, винаги ще има грешно разбрали хора, но най-важното е да кажеш това, което мислиш, по начина и на езика на който го мислиш, а ако има поне един, който да те разбере - това е успех - поне за мен :)))...а за другите тълкувания, които може да се направят - ами нека, да видим малко повече размърдали се мозъци и въображение - аз лично ще се радвам, дори ако става въпрос за обиране на негативи - не се плаша от това :)))
По т.5. Отново трябва да ти благодаря за това, което ми казваш, но искам да попитам - ако е вярно, че имам интелектуален потенциал, как да дам своя нормален принос в едно ненормално общество и защо си мислиш, че не го правя?
Според мен няма нищо ненормално да изказваш позиция и не смятам, че винаги е нормално да балансираш и обединяваш - важно е преди това да видиш с какво се бориш, за да избереш правилния подход... но все пак, това може да се случи ако живеем в едно нормално общество. Мислиш ли че нашето е такова, но те моля преди да отговориш да се огледаш и замислиш...благодаря ти, за което :)))..а интерпретациите по тази тема, особено тези като моята допринасят много, най-малкото показват, че ако изразиш свободно мнението си, което е различно от това на мнозинството няма да те убият...или поне така си мисля - все още съм жива ;)))
По т.6. Да, прав си, че може би прекалих с цинизма и емоциите, но ... за каква конструктивна позиция си говорим - такава може да се заеме преди да е взето дадено решение и преди да е изпълнено. Никой от нас нямаше шанс да заеме такава позиция, така че... мдам, аз съм по-скоро емоционална, цинична и пряма, защото не виждам смисъл да съм конструктивна или може би да предложа да им подарят по една кола от Германос, щото сега с тези апартаменти, как ще се продвижват и ще си ходят по родните места? Не се заяждам, просто показвам как няма нищо, което би могло да се предложи...
По т.7 - не се държа като въндеркинд, а по-скоро като ученик-отличник с бунтарски наклонности и може би се държа така, защото винаги съм била такава - кой знае, едва ли можеш да избягаш от същността си :)))
За оценките - благодаря ти, хубаво е да те оценяват и най-вече да го правят по този начин, но искам да ти кажа едно мъничко нещо - моралът и моралните ценности са нещо много индивидуално и е трудно да си обективен,най-малкото защото едва ли моите ценности са твои и обратното :)))
Да, авторката знае, че е провокатор и знае защо го прави, а за политиците и духовната бедност... само ще кажа, че за съжаление си прав...искаше ми се да не се съглася за това, но наистина няма как :(((
Анонимен 114,
едва ли има нормални деца :))))
@ Thomas,
аз смятам, че е хубаво да се говори и да се споделят гледни точки, така виждаме по-голяма част от истината, а по-голямата част я знаят хората, с които те са живели преди да заминат...но и това не е еднозначно, въпреки, че съм склонна да се съглася - отчасти... Продажни сме, за съжаление.
@ Влади,
благодаря ;)))
30.07.2007 20:48
31.07.2007 17:02
Народопсихология!?
Изчакаха ни доволно да се покажем, какви сме мърши и как без погнуса се изядохме, за кой ли път, един -друг....
Те си изиграха тяхната игра.
А ние отново сме под нивото....на лайната.
-----"ПОТАПЯНЕ-Е-Е !!!!СЛАГАЙ АКВАЛАНГА!!!!!
29.07.2011 19:31
24.10.2012 13:58
03.11.2012 23:14
Мы уверены, что тут вы избавитесь от физического напряжения. Познакомитесь с ними и вы получите удовольствие не только от общения с ними.
<i>Теги:</i>
<a href=http://topserp.info/php/piter.php><b>шлюхи темрюка</b></a> | <a href=http://topserp.info/php/index.php><b>волосатые бляди видео</b></a> | <a href=http://topserp.info/php/index.php><b>зрелые шлюхи уфы</b></a>
<a href=http://tits.freehosting.com/krym-prostitutki.html>крым проститутки</a>
Вот, показал он, заказы потребителей, а там, в уголочке, как раз весь обменный фонд.На стол легла тонкая стопка соединенных скрепкой листов, которую с самого начала беседы старый разведчик так и не выпустил из рук. Как ружье, что в конце первого акта не может не выстрелить.
<a href=http://topserp.info/prostitutki-moskvy-ot-40-let/moskva-mulatki-shluhi.html>москва мулатки шлюхи</a>
Но... заикнулся эфир.Ипостась тоски -
<a href=http://topserp.info/prostitutki-moskva-po-vyzovu/prostitutki-moskvy-ryzhie.html>проститутки москвы рыжие</a>
У тебя все в порядке? с тревогой спросил отец.В общем, помог мне тогда Виктор Игнатьевич. Крепко помог. Теперь, если верить тексту письма, я должен ждать он него неприятностей. Отец такой человек, что зря ничего не напишет. С чего бы он стал оговаривать старого друга? Значит, Момоновец. Когда он сделает первый ход? Или уже сделал? Вот нутром чую: на судне что-то не так. Не слишком ли много случайностей и совпадений для одного, еще не закончившегося дня? думал я, стучась, для проформы, в открытую дверь капитанской каюты. Но все мои подозрения пока оставались лишь подозрениями.
<i>Другие новости:</i>
<a href=http://tits.freehosting.com/porka-prostitutok.html>порка проституток</a>
<a href=http://girls.freehosting.com/vip-prostitutki-moskvy/prostitutki-moskvy-metro-sokol.html>проститутки москвы метро сокол</a>
<a href=http://tits.freehosting.com/seks-dosug-v-penze.html>секс досуг в пензе</a>
<a href=http://small.freehosting.com/blyadi-goroda-lipecka.html>бляди города липецка</a>
2. Тя е мама си джейс
3. Квалитетен пич, който си струва да познавате ;)
4. Романтичен човек, който пише за бизнеса :)
5. Иронията и гледната точка, които харесвам
6. Каменното момче
7. Епа има си блог момчето :)
8. Побърква ме от смях..
9. Мъдрост с нотка романтика
10. Тя не е сама :)
11. Сладур, който харесвам
12. Обичам да посещавам това магазинче :)
13. Интересен и обективен
14. Синьо...много синьо
15. Младежта днес
16. Nakom
17. ssstto
18. Какво - България ли?
19. pimp
20. Нетчето
21. Дигиту
22. Юлката
23. Стоте болести
24. БТП
25. Ванката
26. Новият-стар БТП или смелия-анонимко :)