Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2007 18:41 - Лятото отдвавна тука е - времето на темите за секс дойде :))))
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3286 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 15.07.2007 19:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Сексът...скоро не съм писала за това шака-бум-бум-нещо.

Как си искаш секс... има ли значение дали си мъж или жена? Дали си на 20 или на 30? Дали си в дискотека или библиотека? Разбира се, че има разлика и има значение, най-вече...само че има едни ей такива екземпляри  като мен, които не могат да усетят нищо и/или се правят на лапнишарани, което прави сексът невъзможен, но повярвайте ми не е нарочно.

Противно на впечатлението, което оставям в хората, аз съм притеснителна и срамежлива личност, която харесва секса, но трябва да е силно разгонена, за да си го поиска в прав текст...в дните на неразгонване, разчитам на взаимното усещане и допълване, за да се стигне до желаното запълване.

Да, ама животът е весел / понякога си мисля, че той е тя и  че е абсолютна кучка/ и си прави каквито си иска номера с нас и нашите желания и подбуди.

Дълго време се лутах, питах, чудех и експериментирах с това, кой е правилният подход за искане не секс / различен от този „Какво ще хажеш да пием вино в къщи – имам една прекрасна бурилка траминер” или „Искам да правим секс”, тъй като както вече споменах съм притеснителна и срамежлива J/. Накрая направо си се научих и започнах да го забърквам умело коктейлът от  провокативни погледи и докосвания, който наричам „Pre-fuck”. Основните му съставки, за да се получи  сравнително добър и да се цени от масовия потребител са  страстни погледи, показващи перверзността на сексуалните желания и обещаващи сбъдване на всички такива, ръка на крака, устремяваща се нагоре и свенливо спускаща се надолу, доближаване на телата и на лицата едно до друго и една неслучила се, но разпалила желанието целувка... а след изпиването на този коктейл има и друг, който има различни имена и съставки от “Monumental fuck”, “Destructive fuck”, “Long-time fuck”, “Delicate and love fuck”,  “Experimental fuck” и т.н. , но тези коктейли се пият в зависимост от желанията на поизплющяващите се.

Понеже в началото казах, че  животът според мен е жена и то кучка искам да ви кажа, че последният път по време на втория коктейл, когато вече виждахме дъното на чашата /или поне аз/, пичът ме попита „Ти как обичаш да го правиш?”... Кое как обичам да правя бе пич – да готвя, да говоря, да пиша ..? Ако искаше да си информиран за това защо не ме попита в края на първия или в началото на втория коктейл, а аз щях да ти отговоря така, че да направя изпиването на вторито коктейлче още по-незабравимо, ама да ме питаш за това как обичам да правя секс и не усещаш какво ми харесва, смятам че е по-добре да оставиш твоята чаша на нощното шкафче и да  допия сама и двата коктейла J

Та така...животът е кучка и знаете ли защо съм убедена в това, защото няма начин една жена да позволи на друга да изживее своя дълбок и разтърсващ оргазъм пълноценно...ако беше мъж щеше да покани други или да се присъедини и да направи оргия...и как след това да не обичаш мъжете J

 





Тагове:   отдвавна,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andreytcho - :))
15.07.2007 19:21
Каня всички мацки на по един коктейл “Destructive fuck”

Я да видим кой ще се отзове :Р
цитирай
2. kingnothing - Само да отбележа
15.07.2007 21:21
Честно казано това за пре-... съм го изпитвал и е едно от любимите ми момента.
цитирай
3. kingnothing - по темата
15.07.2007 21:32
А като гледам опциите, най-интересни ми изглеждат “Delicate and love fuck” и “Experimental fuck”.
цитирай
4. mitakat - pakostinka
15.07.2007 22:24
Има ли опция "All Inclusive" ? ;)))
цитирай
5. анонимен - позволение
15.07.2007 23:21
че защо да не позволявам на друга жена да си изживее пълноценно каквото има да си изживява - на кого му трябват непълноценни дами наоколо, които могат ужасно да ти вгорчат живота. или аз нещо не разбирам авторката в последния й параграф. или просто не съм кучка
цитирай
6. imobilare - Да бе ама ...
16.07.2007 01:13
Интересна работа. Всичко разбрах и ми е много интересно , НО (винаги има но) последният параграф. Дамм не знам как да го разбера.
Казваш че пича те е попитал. Вярно малко късно, но може нещо да му се е сторило, че му убягва нещо и не става както трябва. Или пък му е харесало и е проявил желание да планира следващият път да е по-добър от този и за това е решил да се информира. Аз лично предпочитам да налучквам, но когато времето е ценно и е малко е хубаво по направо да си кажете кой какво харесва за 3-тия или 4-ти път. Първия не го броим защото е нещо уникално и не бива да се задават въпроси от сорта :) и да се опропастява усещането.
И още нещо всяка жена си е уникална и за да нацелиш всичко точно ти трябва много опит, невероятен нюх и добро познаване на женската природа. Тоест първият път може секса да не е невероятен , но с времето да се подобри без въпроси. Друг вариант е секса да бъде невероятен по простата причина,че сте попаднали на някой на вашата вълна. :)
Това мисля аз.Поздрави.
цитирай
7. july26 - Imobilare ме накара дълбоооооко да се замисля....
16.07.2007 10:57
...с изказването всяка жена е уникална и за да нацелиш всичко точно ти трябва много опит,невероятен нюх и добро познаване на женската природа.....
Евала,приятел...!
Абсолютно си прав и там е трагедията всъщност...!!!
Тоест,няма как да нацелиш точно в 99,9% от случаите,това на база опита го казвам..
Освен това,ако днес при жените нещо е така,утре няма гаранция,че ще е същото,така ,че.....
Тя затова Pakostnika казва,че живота е кучка май...?
И...ей,какво стана с хигиената на лъвовете..?Нещо към жриците забегнахме май,а...!
Пакостница(Палавница) такава...!!!
(:)))
цитирай
8. imobilare - July26 прав си
16.07.2007 11:30
Няма начин да го нацелиш, но аз се мъча ... дори понякога попрочитвам Космо ... да видя как им промиват мозъците на жените защото според мен това списание точно това прави като казва, че мъжете мислят това или онова. Както и да е. Трудно е, но има шанс. За живота темата е дълга ... :)) за едни майка за други мащеха, за други кучка за трети кучи син :))) Най-доброто което можем да направим е да споделим с другите опита ... ако могат поне те да черпят малко от нашият опит.
Поздрави.
цитирай
9. kingnothing - да, май сте прави
17.07.2007 20:34
и аз нещо не разбрах последния параграф,но все пак неможе да отрежеш квитанцията на човека ей така,много е гадно,ама много.то всъщност си е твоя работа,но като се замисля и тръпки ме побиват...
цитирай
10. pakostinka - :)))
17.07.2007 23:35
Да Mitakat, има такава опция, но само ако и двамата искат да използват пълния пакет :)))

@ Kingnothing,
прав си, че пре-то е много силен коктейл - подпалва :)))
И не съм му отрязала квитанциите - просто беснея, което е различно все пак :)))
@Анонимен,
не става въпрос за друга жена - виж коментара на July26... :)))

@Imobilare,
може би си прав, но има подходящи въпроси в неподходящо време - някак си предоргазменият период не е най-идеалния момент за разговори - не че нещо, ама не ми е мечта :)))...не и за такива разговори :)))
Аз имам някакво усещане, че той просто се е опитал да ме накара да изпия коктейла по-бързо, говорейки ми мръсотии, ама нещо...не подхвана нещата като хората :((((
А в Космо...ох, не се предоверявай :РРРРРР

@July26,
ех, ама как усети какво съм искала да напиша и как съм го написала...абе лъвовете са си лъвове, а другите...когато кажеш тогава отиваме да ги чистим...ама и под опашките :))), за там само не знам как ще се разпределим :))))




цитирай
11. kingnothing - ...а бяха времена....
18.07.2007 11:43
...бяха времена, когато мъжете бяха истинкси мъже, жените истински жени, а малките космати човечета от Алфа Кентавър - истински малки космати човечета от Алфа Кентавър...
дано да ме разберете :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952392
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170