Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2007 17:20 - Тези гадни, гнусни и противни дни!
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2726 Коментари: 16 Гласове:
0



Мразя дни като този... искам да убия накого, а после да го бия, бия, бия и после – не знам.. ако не ми е минало сигурно ще започна да крещя... но най-доброто нещо, което всеки може да направи е да не ме закача за нищо и да не иска нищо от мен, поне докато не съм пуснала бесовете си наяве.

Защо искам да трепя, бия и крещя наред ли? Ами защото екипната работа е нещо прекрасно, но си е ебало майката, когато се превърне в  групова безотговорност. Та сега, много умело обирам де що има да се берат плодове от тази безотговорност и несериозност и не само това – аз съм най-виновния за всичко човек – виновна съм даже и за това, че не съм предвидила че определени бюрократи, в определено министерство имат два часа обедна почивка и не съм предупредила някоя си от всичките височайши особи, които...

Ох, да започна отначало а?

 Днес е крайният срок за подаване на едни проекти – ние написахме два – един аз и един шефката. Моя проект беше готов в сряда, миналата седмица с идеята шефовете да го прегледат, коригират и т.н. Другата ми шефка, която  ми се явява нещо като междинна такава, имаше грижа, докато ние пишем проекти да подготви всички прилежащи документи и да окомплектова екземплярите – не е трудна работа, нали? Да, ама не, но колко е трудно ще разберете малко по-надолу, ако ме изтърпите и дочетете.

 

Речено и сторено – ние с шефката залегнахме над проектите и те бяха готови в предварително определения срок. На нея не и остана време да прегледа написаните от мен измислени аргументации и изградени  логически конструкции, но пък помоли, онази дама, която е междинна шефка да го направи. Тя го направи толкова добре и качествено, че през цялото време ми задаваше въпросите, на които и бях отговорила преди две седмици и ме питаше за неща, които са написани като за олигофрени в проекта и ми пречеше ли пречеше. Не е обаче само това – тя толкова внимателно е прочела проекта, че не е открила огромна техническа грешка, коятосъм направила и която проваля целия бюджет, но пък иначе се бием в гърдите с това, че сме го прочели и колко много работа сме били свършили.

 

Нека да обясня малко за приложенията – това са едни документи, които са зафължителни към всички проекти и в случая се искаха по един оригинал и две копия. Моята междинна шефка, започна да се разхожда със списъка на приложенията в сряда, още тогава започна да преснима, разпределя, подрежда и незнам си какво. Резултатът – днес снимах и правих всички комплекти сама, защото тя много добре е симулирала дейност последните три дни. Да, ама не е само това... тъй като тя каза, че ще се погрижи за всички приложения и изисквания, аз се успокоих и прецених, че не е нужно да чета глупостите отново и отново и си го спестих, за да открия днес, че сме забравили да копираме бюджета на електронен носител, а в същото време дамата, която ми е междинна шефка вече се беше курдисала пред министерските порти и чакаше да подава проекта. Беше прекрасно, че това курдисване съвпадна с двучасовата почивка на милите държавни служители, че поне спечелих малко време, за да отида да и занеса нещата. Това спестено време, бе много добре използвано от баш шефката, за да ми се накара и навика и да ми каже, как е трябвало да дойдем вчера ида си пригласим всичко.

Е добре де, ама нали шефката трябваше все пак да ми прочете проекта и днес да го коригираме? Не искам да обяснявам каква беше реакцията на междинната ми шефка, когато и казах, че смятам, че е добре да дойдем в събота, за да оправим проектните комплекти. Не искам да казвам, как приложенията и липсващият диск с бюджета не са по моя вина и не искам да обяснявам колко бясна съм в момента и как ще убия някого. Надявам се само този, върху когото ще излея гнева си, да може да го понесе, защото днес ми е ебати критичния ден. Не искам да работя в екип – искам да си бачкам сама, за да знам, че когато ми се правят забележки и някой ми овиква, причината за това са мои грешки, а не някой непрекъснато да си бърше гъза с мен.

Мамка му... дано не ме закачи някой!






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitakat - Щом имаш нужда...
17.04.2007 05:10
...да си го изкараш на някого, давай насреща съм. Не се притеснявай нося доста(на бой, на викане, тухли четворки, вар, цимент), само на пиене не нося, дано не се налага да ме напиваш. :)
Когато нещата станат сериозни всеки бяга от отговорност и си избърсва ръцете с когото му попадне, страха е гадно нещо.
Не си хаби нервите с хора, които не заслужават.
Една огромна усмивка за ТЕБ :)))
цитирай
2. comfy - Имаш и моята подкрепа във
17.04.2007 09:02
вид на пожелание за благоприятна развръзка и да си пестиш нерваната енергия, че тя много бавно се възвръща и натрупва!

Както казва една моя позната "работа ще има и след нас..."

Поздрави и усмивки! :)
цитирай
3. dimitko - Нали знаеш
17.04.2007 10:13
на вълка защо му е дебел врата? Иначе си мисля, че един здрав секс, екипен, ще те оправи за седмици напред ;)
цитирай
4. miacarra - аз си купих боксова круша
17.04.2007 10:44
от тия малките, има ги в Метро примерно
понякога ми върши работа
цитирай
5. pakostinka - Митакат,
17.04.2007 13:58
"имам нужда" не е достатъчно, "имам ОГРОМНА нужда е вярното твърдение, въпреки че това с цимента ми хареса и ще помисля дали да не те използвам и да не те натоваря, а за пиенето - то напиването се прави с друга цел - или поне така са ме учили :)))
А сега сериозното - лошото е че трябва да работя ежедневно с тази жена и че хам нищо не прави като хората, хем като направя нещо, без предварително да съм я информирала и поискала височайшото и съгласие ми вдига скандали и много ми се е насъбрало, ама това сериозно - надявам се само да не избухна, защото ще наговоря неща, които може да ме направят щастливо безработна :)))
Благодаря за усмивката ;)))

Комфи,
аз по принцип си я пестя и съм доста търпелив и спокоен човек и да - знам, че работа ще има и след нас, но сега има срокове, има ангажименти и много други неща, а и става въпрос за пари, така че - няма как да не искам да я удуша и после да я ритам по стълбите надолу... а ако знаеш как ме е вбесила днес - повече от вчера...грррррррррр
Усмивки и на теб

Митко,
нямам шанс да върша работата си сама, тъй като тя е силно честолюбива и властна и си е ебало майката...любимата ми комбинация: некадърна+надута+жадна за признание+мързелива = умиргам да работя с такива хора
А здравият екипен секс е невъзможен, както апропо знаеш - поне един мъж да имаше, пък то не...ама виж може да помисля само за себе си ;)))

Миакара,
на мен ще ми свърши по-добра работа някое дърво по средата на някоя поляна, което да бия и да крещя... с боксова круша съм пробвала - ефекта е нулев, после съм още по-бясна, ама се адвам, че поне на теб помага ;)
Мерси за съвета все пак :)))
цитирай
6. mitakat - Приятел и в ОГРОМНА нужда се познава.
17.04.2007 14:28
Извинявам се, че си присвоявам тази титла "приятел", но просто така е поговорката, макар че за мен би било чест.
А сега сериозно, не виждам голям избор в тази ситуация или си тръгваш или оставаш и си слагаш очилата за дебелоочие. Не бих могъл да преценя вместо теб, но имаш моята подкрепа каквото и да си решиш.
С риск да се повторя, пак една огромна усмивка за теб. :)))
цитирай
7. pakostinka - :)))
17.04.2007 14:34
ето това вече е много - щом ОГРОМНАТА нужда не те плаши - има сделка :)))
А не, не съм пораженец, защото тръгна ли си заради това, означава че ще си тръгна и от следващото място и от по-следващото, а и работата ми харесва. Цаката сигурно е друга, ама ще видя какво и как да направя, че да я открия :)))), а дебелокожието не ми е присъщо - к'во да правиш - много съм чувствителна :)))
Благодаря за подкрепата... с риска да се повторя усмивки и на теб :))))
цитирай
8. candysays - Спокойствие и силна храна... ;-)))
17.04.2007 14:39
Както казваше (май) моя приятел Карлсон на покрива... ;)

Една сърдечна усмивка и от мен за теб :)))
цитирай
9. mitakat - Мерси за усмивките.
17.04.2007 14:43
Мен ме радва това, че по-често вече се усмихваш. :)))
цитирай
10. pakostinka - Канди,
18.04.2007 10:48
май така го беше казал Карлсон, а и да не е така, то е в този смисъл със сигурност :))))
СЪрдечна усмифка и от мен :))))

Митакат,
значи требе да си много радващ се, защото рядко съм намръщена и сърдита, а глупешкия смях и идиотски коментари са второто ми АЗ... и все пак... мерси...
Поздрави и усмифки от старите мифки :)))
цитирай
11. mitakat - Радостинка Пакостинкова
18.04.2007 11:56
Аз по принцип съм си "радващ се", но след тоя пост се бях малко попритеснил. Надушвам, че сме от една порода ;)
Поздрави сърдечни, драги ми Смехурко, твой приятел вечен - весел Патиланчо :)))))))
цитирай
12. pakostinka - Е ами няма как,
18.04.2007 16:18
трябва от време на време на попритесняваме хората, че иначе много ще се отпуснат и успокоят :)))
А това, което надушваш може да е просто новият ми парфюм, който според приятелите ми е "смърдящ" :))), но може да е и сходната ни порода :)))

Хайде Патиланчо, поздрави и на теб и на Баба Цоцолана, че ми се изгуби нещо... крие се от врремето горещо... :)))
цитирай
13. mitakat - К'во си требе оно си требе.
18.04.2007 17:00
Недей много да ни шашкаш, моля те, че имам слабичко сърчице ;)))
Баба Цоцолана,
синоптичка стана.
Седи до климатика
и само цъка със езика.
Поздрави сърдечни. :))))
цитирай
14. pakostinka - :))))
19.04.2007 13:34
еееее, римите не ми се отдават и не мога да отговоря подобаващо :)))
Усмивки
цитирай
15. mitakat - На мен пък ...
19.04.2007 21:33
... не ми се отдава много прозата, за разлика от теб драги ми Смехурко.
Сърдечно благодаря за усмивките, връщат ти се двойно. :)))
цитирай
16. pakostinka - :))))
21.04.2007 12:33
благодаряяяяяяяяяяя ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940804
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170