Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2007 18:19 - Едно момче... едно момиче... и една лъжа...
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6311 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 13.03.2007 19:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Има един етап във взаимоотношенията между мъжа и жената, който се нарича опознавателен. Това е времето, в което правиш добро впечатление, разказваш умело и много за себе си, опознаваш другия и преоткриваш колко интересен човек стои срещу теб.

Това е едно много забавно време... излизате заедно, докосвате се, усмихвате се, гледате се в очите и това е времето, в което разбираш дали искаш да сте нещо повече от „просто приятели” или „приятелчета за секс” или искаш да имате връзка и да се опитате да създадете нещо истинско, базирано на искрените отношения, което да наречете с гръмкото име „връзка”. J

В повечето случаи нещата стават постепенно и естествено и не е нужно да си казвате „От днес сме гаджета, а не само приятелчета за секс”... в повечето, ама не във всички.

Та нещо подобно ми се случи и на мен... както си бях излязла на обедно кафе с едно момче, което упорито крия в тайна от познатите си и за което никой не знае... както си пиех чайчето... както си говорихме глупости и се уговаряхме къде да отидем и спорехме дали да е кино или театър или една любима зала за игри, където да потанцуваме... та така, както си го говорихме, той ме погледна странно и различно.

Изненадах се и го попитах да не би да е получил мигновено стомашно разстройство, а той се усмихна и ми каза, че е почти това. Анализаторът в мен не спря да търси причинно-следствените връзки и започнах с хипотези за зловредните причинители на това смущение в момчето /като ферментирал сок от грозде или развалено мляко, изпито рано сутрин/, тъй като това му състояние видимо пречеше да участва активно в спора и съответно да стигнем до, силно изманипулирано от моя страна, но все пак консенсусно решение за мястото на което да ходим вечерта. Той ми каза, че не искам да знам, а аз от своя страна се направих на ербап и му казах, че едва ли е толкова компетентен, че да знае какво искам и какво не. За последно ме попита дали искам да чуя и аз потвърдих – за последно.

Та милото момче ми каза, че свиването в стомаха му е причинено от някакво прозрение, което е имал и от силното желание да се опитаме да имаме връзка.

/Вярно, че любовта на мъжа минавала през стомаха, ама не си представях преминаването точно по този  начин... защото ако това е любовта, то всеки път, когато след като съм сготвила, ялите от манджите ми са със стомашно разстройство, значи ме обичат безумно/

Добре де... ако трябва да съм сериозна /което днес ми е трудно/ ще кажа, че ми беше много странно и че не знаех как да реагирам и какво да кажа, защото си е малко особено да ти го каже момче, което е с много по-различен статут за теб и с което си си представяла че имаш връзка, ама на един доста по-ранен етап от настоящата ви такава, която определено е във формат, много различен от този за който ти си си мислела  на времето и за какъвто той ти говори в момента.

Попита ме дали искам да опитаме, а аз категорично му казах „Не. Твърде късно е за това”.

Та в следствие на този разговор се промени статуса на отношенията ни и решихме, че не е удачна идея да ходим където и да е заедно... поне засега. А колко ще продължи това „засега”... не знам...

Тогава бях сигурна в решението си, ама сега не съм толкова убедена, че съм била съвсем искрена с него и най-вече със себе си. Сега съм сигурна, че го излъгах, просто защото се страхувах и все още се страхувам от такива неща като връзки. Сигурна съм в това, че бих опитала, ама защо беше нужно да водим този разговор? Не може ли просто да се усещаме и да сме на едни и същи честоти? Защо, когато някой мъж събере смелост да проведе такъв разговор, тъпи патици като мен предпочитат да останат „ничии жени”, вместо да се престрашат и да направят нещо за себе си и за момчето? Твърде тъжно е, но ... ще трябва да преодолявам себе си и страховете си...а можеше да го направим заедно...

Та май докато страха свири главната партия в живота ми, връзките ще са на второ място, а лъжата ще е елегантен инструмент за прикритие на страховете. Елегантен, ама все пак лъжлив такъв.

 Айде поздрав за всички красиви и по-малко красиви лъжци и специално за мен :)))





Тагове:   момиче,   момче,   лъжа,


Гласувай:
0



1. buboleche - Я не се излагай ,
13.03.2007 18:40
ами отивай да опитваш! Ти смела ли си ,или лукова глава?! :))))))
цитирай
2. pakostinka - А лукова глава съм
13.03.2007 18:51
:)))
цитирай
3. celebrities - Беше ми интересно да прочета тази история.
13.03.2007 19:17
Колкото до смелостта...хич не е лесно.
:)
цитирай
4. clio - :)
13.03.2007 19:23
Тъкмо и аз щях да кажа да бягаш да опитваш. Последното ми "за сега" трае вече повече от половин година. Не стой пред компютъра ами къш навън при момчето!
цитирай
5. анонимен - Понякога.
13.03.2007 20:44
Понякога добра съдба смилява се над нас
и чаша живо злато дава в дар,
но чашата разливаме в пръстта,
от някакъв безсмислен детски страх.
цитирай
6. анонимен - ...
13.03.2007 20:55
hei, momiche, niakoi maje chukat na vratata samo vednaj
...i se moli da ne si zakasniala...
цитирай
7. lemonpie - ***
13.03.2007 21:17
И сега какво - страх лозе пази или не пази, а?
цитирай
8. aloha - :)
13.03.2007 21:31
понякога първосигналната ни система действа много по-правилно от която и да е друга,защото всичко е спонтанно и инстинктивно.
няма за какво да съжаляваш.съвестта в теб е проговорила.може би едно красиво приятелство е много по-добро в случая....а ако не беше такова каквото е сега,дали щеше да е същото ако бяхте гаджета...не можеш да знаеш ако не си опитала;)
цитирай
9. andreytcho - после Андрейчо е гадняр
13.03.2007 22:19
казва само истината, а жените били светици.

няма смисъл да казвам че връзките са за големи хора.

Успех
цитирай
10. crmx - ...
14.03.2007 04:40
мда това трябва да го дам на разни заблудени момчета за да видят истинското женско мислене ...
пък ти като гледам нямаш никакъв респект от него за каква връзка за какви 5 лева говориш?
по начина по който си го написала се чудя кой е мъжа във връзката ти или той ..или оо да чакай малко това не е връзка lol..
цитирай
11. comfy - Поздрав за теб - ти най-малко лъжеш! :)
14.03.2007 06:55
Весела сряда! :)
цитирай
12. pakostinka - @ Celebrities,
14.03.2007 10:47
ама хич не е лесно, наистина...
@ Clio,
нашето "Засега" е свързано с желанието ми да сме приятели, а не партньори, за което му е нужно време... а съм сигурна, че няма да продължи толкова, просто защото аз няма да издържа и ще заявя гласно края на "засега"-то и началото на "сега"-то :))))... а скачането навън ще е макксимум след седмица... аз по толкова време давам :)))
@ Анонимен 5,
красиво е, тъжно и истинско... за съжаление разливаме много чаши...понякога са твърде много :(((
@Анонимен 6,
това с чукането по веднъж ми е много ясно и повярвай ми, не е само мъжки маниер. А единственото нещо, а което се моля сега е да сме заедно, така както бяхме досега... джъст френдс... защото за другото определено закъснях и изтървах момента...

@ Lemonpie,
ми май го пази... пък моето най-охранявано от всички :)))

@Алоха,
може би си права, а може би е само успокоение на гузната съвест... не знам... и да, не мога да знам, ако не опитам...ама страхът си е сериозна работа, а и не е май само той... :)))
@ Андрейчо,
не мисля, че някой ти е казал че си гадняр, нито пък, че жените са светици...това са някакви твои мисловни схеми и схемички :)))
А връзките са за големи хора, така е... явно и двамата имаме да разстем още :)))

@Crmx,
не мисля че това е стандартното женско мислене... не го давай да го четат заблудени момчета, че още поече ще се заблудят.
А от това, което съм написала не означава, че нямам респект към него, просто съм се опитала да бъде не толкова мрачно и не толкова тъжно. Напротив - уважавам го и му се възхищавам ужасно много и ме е научил на ужасно много неща. А от от начина, по който съм изписала текста няма и да ти стане ясно кой е мъжа и кой е жената, защото не забравяй че все пак съм казала, само това, което съм пожелала, а темата на този пост е съвсем различна.
@ Comfy,
благодаря... усмихната сряда и на теб :)))
цитирай
13. adjna - ...
14.03.2007 15:41
хъм.. незнам, но според мен нищо трудно няма в тоя живот! ама наистина го мисля :) а за конкретната ситуация - или го искаш, или не го искаш.. задай си този въпрос и си отговори честно - няма от какво да те е страх - никой не знае какво ни чака утре.. :)))
живей си днес - утре ще му мислим.. ;)))

Поздрави :)
цитирай
14. outfaced - баси ... никва тръпка значи
14.03.2007 19:31
така да секнеш историята в зачатък. :)

ай, няма да са меся де ... то малко си и лаконична с причнините за отказа ... щот то страх, страх... ама за страха си има причини, така че не е без хитч.

Па явно не е било голямата любов ...
ама пък то някой път именно от малките любови с повече старание се получават най стабилните връзки.
цитирай
15. candysays - Съгласна съм с outfaced,
15.03.2007 16:26
(визирам последното му изречение), но и теб (и страха ти) разбирам...
Сложно нещо е живота. И има защо да се страхува човек (за жалост, не чувствам живота като adjna...;)

Просто ще ти пожелая едно- Успех!

...А, сетих се и за второ- и Любов! ;))*
цитирай
16. pakostinka - @Adjna,
16.03.2007 14:15
ех колко лесно звучи всичко, написано по този начин и казано така... да ама не е... аз самата говорех подобни неща на една прияелка, която беше попаднала в подобна ситуация и и казвах, че трябва да се действа, че трябва да опита и т.н. и сега какво... оказа се, че аз самата не следвам съветите си... типично по Алисенски :)))
Но пък ти се възхищавам, че си успяла да постигнеш този баланс и хармония... аз явно имам много какво да уча
Поздрави и на теб :)))

@Outfaced,
Ми секнах я човеко, какво да правя... иначе сапунка щеше да стане, но пък ти си отново изненадващо прозорлив :)))), говорейки за страха и за причините и най-вече за лаконичността ми... печелиш бонбонче по избор :))))
А това за голямата ми любов... ми не, не е... но е една голяма моя любов като приятел и сега не иска да ме вижда...щото нали егото му е нараено...шматка... и като не иска да ме вижда, аз как точно да му кажа това, че понякога от малките любови се получават най-стабилните връзки? Сетих се... ще използвам Кораба-майка и ще изпращам телепатични сигнали...
А сега сериозно...няма какво да казвам... моментът е отлетял, но не смятам за нужно да се стига до такива крайности и да не се виждаме, защото и аз и той се обичаме, пък било то по малко по-различен начин... ето това не го разбирам :(((

@Candysays,
Благодаря ти... за разбирането и за пожеланията... особено за второто :)))
цитирай
17. faerie - Не знам какво да ти кажа?!?!
17.03.2007 10:52
Може би, само, че много добре те разбирам ;)
Понякога човек взима трудни решения (особено в любовта) и се надява да са правилните ...
Желая ти щастие!!!
цитирай
18. comfy - А може би имаш много добра интуиция,
18.03.2007 11:43
която те пази???

Погледни позитивно и всичко ще се нареди!! Ще видиш! ;)*
цитирай
19. pakostinka - Ах, мила Феичке...
19.03.2007 10:59
знам, че ме разбираш... даже съм убедена в това...а според мен единственото нещо, след всяко решение, което сме взели е именно това - надеждата, че сме направили правилния избор... и надеждата, че не сме сгрешили ....

@Comfy,
може би е интуиция, а може би е и глупост, кой знае... и да пази ме от мен самата, ама хората около мен го отелесват миличките и горкичките ;)))
А за поглеждането... ми гледам, гледам, гледам и не го виждам, ама знам, че ще се наредят работите и че накрая ще има фанфари и много, споделена от лирическите герои, любов и нежни чувства :)))
И да, знам че ще видя... все някога :)))
цитирай
20. vlaho - Късно, но и аз да кажа ...
01.04.2007 20:54
знаеш ли на моменти първата мисъл не е мисълта на 'сърцето', а на страха! Пиша го от личен опит. Малко пояснение, първата ми мисъл когато от приятели, усетих че преминаваме в по-различни взаимоотношения, беше вцепеняване и мисълта: Ние сме само приятели. Да ама не, следващият път когато се видяхме, или по-точно я видях усетих едно желание: да я прегърна и целуна и го направих, и продължавам да го правя вече 7 месеца, а и се надявам още мноооого време да го правя. С други думи ако не пробваш, не може да знаеш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940796
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170