Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2007 20:21 - Малко за приятелството... ама много малко ;)
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3211 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 25.02.2007 20:22


Петък вечер е едно много странно време, в което хората се отърсват от бремето на делника и се отдават на бохемски желания и задоволяват всичките си потребности и т.н. Та и аз като един средностатистически човек реших да си пусна свободно и да се позабавлявам с добри приятели, които освен че ми сглобиха вече станалото историческо легло /похвалиха ме за добрия избор и най-вече за олекотената конструкция, а също така идентифицираха първопричината за наводнението, която естествено се оказа съвсем различна от моите предположения/, бяха и изключително добра компания в изпиването на една бутилка ракия от специалната колекция на татко, реколта 2004 година.  И така, чаша след чаша и леко главозамаяни, започнахме да обсъждаме проблемите, които ни вълнуват и докато го правехме осъзнахме, че сме си останали едни и същи дори и след 10 години познанство и след изкачването на разните му там лични върхове и изживяването на персоналните си катастрофи и провали.

Някак неусетно минаха 4 часа, в които си припомнихме какво е да си с хора, които четат и споделят мислите ти... всъщност припомнянето беше невероятно и аз определено се чувствам умопомрачително добре.

Известно време след това си мислех за приятелството и за това каква е всъщност неговата дефиниция. Дали приятел е  онзи, на когото знаеш, че можеш да разчиташ във всеки един момент или пък онзи, който изказва на глас мислите ти? Дали приятел е онзи, който те утешава или пък онзи, който не те кара да плачеш?

Докато разсъждавах по тези не особено глобални теми се сетих за една мисъл на Бърнард Шоу... та този велик човек някъде беше написал, че “Приятелството е като чая – трябва да бъде силно и не много сладко”, а моята интерпретация е, че трябва да е като кафето – силно, студено, горчиво, но задължително със сметана, за да придаде онзи странен и мек вкус, който така силно обичам J... всъщност, ако трябва да съм, искрена, ама много искрена – знам, че имам  много приятели, независимо какви са определенията за “приятелството”, което дават великите умове.

За мен приятел е онзи, на когото можеш да разчиташ и знаеш, че той знае, че може да разчита също на теб. Приятел е онзи, чиито открития за живота и неговият смисъл са идентични с твоите. Приятел е онзи, който ще е с теб до край, независимо дали се изкачваш или пропадаш по стълбата, наречена живот. Приятелят е онзи, който  е до теб, докато се бориш, за да сбъднеш мечтите си... той е онзи, който те подкрепя и който ти вдъхва вяра, когато загубиш сили малко преди финала... приятелят е всичко за което можеш да мечтаеш.

Пред време, един мой познат ми беше казал: “Радост, можеш да получиш всичко от приятелите си, освен секс, но това не е проблем, защото винаги можеш да подбереш някой разгонен бек, да го надървиш и да се изчукате. Това е рецептата да си истински щастлива, без да се занимаваш с простотии и глупости.”... имаше едно време, в което си мислех, че линията му на мислене е изключително вулгарна и не само това.... тя просто не пасваше на идеалистичните ми възгледи за живота. Сега, много години по-късно, осъзнавам, че е бил изключително прав…. ама зверски прав. Ако си говорим за секса, като поредица от движения, целящи достигането на определена степен на удоволствие у двамата партньори, то едва ли има значение с кого го правиш, защото става въпрос за кратък период от време, в който показвате сексуалната си разкрепостеност или перверзност и основният стремеж е към оргазъм, изпразване, гълтане или каквото и да е там свършване, в зависимост от желанията на хорицата, които участват в акта.

Аз не искам да говоря за секс... искам да продължа да пиша за приятелството. Много мои познати и дори приятели, смятат че всичко е фалш и че няма такава категория, като приятелство, защото всъщност хората са станали толкова лицемерни, толкова безочливи и толкова неискрени един с друг, че не можеш да вярваш на никого. Добре де, аз съм съгласна с тази теза отчасти, но как можеш да разбереш кой за какво става и дали би могъл да ти е приятел, ако не се довериш или ако не дадеш шанс? Истината е, че и в това отношение съм наивен идиот и вярвам в презумпциите за невинност и добронамереност и винаги ги използвам в отношенията си с хората. Това е и една от причините да се разочаровам често и силно, но пък знам, че съм опитала и че не съм зачеркнала никой, без предварително да ми е показано, че наистина трябва да му бия шута и да е аут от живота ми.

Въпреки всичките твърдения на приятелите ми, аз знам, че има приятелство. Има приятелство между жени, приятелство между мъже и приятелство между мъже и жени /това, както знаем е по-сложно щото рано или късно на единият му се приисква и консумация J/.  

А какво е приятелството? Ето това е въпрос, който няма еднозначен отговор и който отговор, всеки един от нас търси и иска да открие или пък е нещо, което много хора отричат, като зад това отрицание крият наранените си сърца, опустошените си души или пък страха си да се доверят...

Всъщност няма значение какви са мотивите... единственото важно нещо е, че знам че то съществува и че аз съм го срещала много пъти в живота си. J

 





Тагове:   малко,   Много,


Гласувай:
0



1. comfy - Да, точно така е:
25.02.2007 20:53
А какво е приятелството? Ето това е въпрос, който няма еднозначен отговор и който отговор, всеки един от нас търси и иска да открие или пък е нещо, което много хора отричат, като зад това отрицание крият наранените си сърца, опустошените си души или пък страха си да се доверят...

Всъщност няма значение какви са мотивите... единственото важно нещо е, че знам че то съществува....
цитирай
2. marsfreak - Солзите - граница на пријателството
26.02.2007 18:10
Размената на мисли е полезна и инспиративна, споделувањето на емоциите е пријатно и утешително и така натаму... се’ до солзите. Зашто, кога ќе се дојде до телесните течности, се’ тргнува - по ѓаволите. ;)
цитирай
3. binoki - Приятели...
26.02.2007 22:24
Любим сериал. Постингът ти е невероятно разчувстващ. Ето една много хубава и най-вече вярна мисъл. " Всеки чува, това което казваш. Приятелите слушат, това което казваш. Най-добрите приятели слушат, това което не казваш".
цитирай
4. анонимен - Леглата с олекотена конструкция се ...
27.02.2007 23:52
Леглата с олекотена конструкция се трошат след здрав секс...
цитирай
5. sis - :):):)
28.02.2007 10:07
Биноки, Благодаря!!! :):):)

Пакостинка, важното е, че приятелите ги има :):):)
цитирай
6. pakostinka - Хей,
28.02.2007 14:23
тенкс... :)))
Марсфрийк... не знам дали си прав за сълзите... сигурно си, за себе си... но съм съгласа с теб относно размяната на мисли... а понякога и на сълзи :РРР
Биноки, така е... наистина понякога най-важното не се казва, а най-същественото е невидимо :)))
Анонимчо, моето е много добро...идеално съм си го избрала и още е здраво :)))
Сис... да, важното е, че приятелите ги има...
цитирай
7. blagorodnik - Хм
03.03.2007 09:18
приятелите!!! И мен ме мъчи тази тема от няколко месеца, именно защото се разочаровах от някои хорица. Някой ден и аз ще напиша нещо, но сега не искам да пръскам негативизъм. Благодаря на Бога все пак - загубих едни, но намерих други приятели.
Ей, пакостинке, имаш потенциала да станем приятели, но преди това ще трябва да изядем една торба сол, както казват руснаците :)
цитирай
8. mitakat - Приятелството...
14.03.2007 21:45
...за мен това е една безкрайна и вечна тема. Единственото което мога да кажа по нея е един цитат:
"Нямам нужда от много приятели,
стигат ми 2-ма, 3-ма,
ала само такива, които в сърцата си
рани от моите болки да имат."
А за секса мисля, че ако го отделим от чувствата и мъжете ще бъдат излишни на жените и обратното. Чисто физическото не представлява нищо без чувствата, както и обратното. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1938244
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170