Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2007 13:17 - Ловен сезон... или как се превърнах в издирвач на министерски служители...
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2223 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Така... както е известно на всички мои четци, от почти две седмици съм в София. Проблем с адаптацията – нямам. Малко ми е трудно да откривам разни магазини и места, но с усмивки и правилно зададени въпроси, успявам да се оправя и максимум до 30 минути съм определила локацията на точката Х, която издирвам и  не само това... маркирала съм в съзнанието си маршрута, по който да стигна до там.

Имам обаче проблеми с изнамирането и откривателството на хора... Защо ли... ми сега ще внеса яснота по въпроса... Още от първият ден ми се наложи да вляза в ролята на детектив и да издирвам разни служители по министерства. Искам да ви кажа, че откриването на непонятни за мен места, разположени в малки и забутани улички е в пъти по-лесно от откриването на разни персони в разните му министерства и ведомства.  Много пъти съм писала за прекрасните служители, с които ми се е налагало да работя и най-вече за дългия път, който извървявам, докато успея да се свържа с тях...пътят до Сантяго – ряпа да яде....

Най-забавното в цялата история е, че всеки  път започвам с репликата: “Добър ден. Казвам се... обаждам се във връзка... бихте ли ми дали информация, относно...”. След 15-тият път звучах като телефонен секретар и знаех как ще ми отговорят, само по начина, по който служителката си поемаше въздух... невероятно изживяване, казвам ви... Стандартно, след тази тирада от моя страна, обичайно ми се казваше, как този човек, с когото говоря не може да ми даде, търсената от мен информация и ме препращаха към друг. Аз, понеже съм добро и изпълнително дете и си записвам всички имена и телефони в един бележник, стигнах до момента, в който трябваше да сменя страниците и да започна нова. Това означава, че съм говорила с минимум 30 души, щото тефтера е голем и тежък... и дебел J

Вкарах в употреба всички връзки и контакти де що имах, че и връзките на моите връзки, ама се оказа, че само един човек можел да отговаря на въпросите ми, пък той бил болен. Лошо  няма – не искам да го упреквам, че се е разболял, ама бива ли такова нещо... става въпрос за пари и то за доста пари, които трябваше да са преведени преди месеци и какво се оказва? Оказва се, че този човек, когото издирвам така упорито е единственият, който е в течение на нещата /нищо, че е болен и го няма от 100 години/ и че няма нито един служител в това шибано министерство, който да може да ми даде някакви напътствия, насоки или поне един отговор... ми нема и това е, а като се закучи работата, наистина става страшно. Имаме си ние в България една поговорка – “Де го чукаш – де се пука”... искам да ви кажа, че не е много вярна, щото аз чукам, чукам и направо продънвам врати и телефони и нищо не се пука... то поне само да се беше цепнало мъничко, но не би... мъкааааааа...

Та, казусът е сериозен...искрено и непреодолимо... налага ни се на мен и на колегите да бъдем флексабилити /както казва шефката на чист български/ и да мислим варианти за измъкване от ситуацийката... интересно се получава... от министерството те цакат, а ти се опитваш да надцакаш тях... екстра... играта на котка и мишка пък най-много я любя и тача... повече от родината си, пък аз нея много я уважавам J... сега сме в момент н изчакване, ама ние си бачкаме по нашия проект, нищо че от министерството не знаят и не са чували за него /то как и да чуят?/ и определено се заформя интересен сюжет на поредната хайка за служители в министерства, в който някак си пак милата Пакостинка ще биде главен герой и главен заподозрян J...





Тагове:   как,   Министерски,


Гласувай:
0



1. andreytcho - Поуката е следната:
17.02.2007 13:28
Чукай на много места, без да ти пука... :))
цитирай
2. pierrot - Незнанието ги прави по - слаби...
17.02.2007 19:30
Ако мога да споделя и от мой опит:99% на вратата пише - "Денонощен магазин.Работно време...".Пълен абсурд.Тогава дируктно тръгваш с рогата напред - използваш нормативни хватки,естествено вербално - на гишето нямаш време за писма!,и използваш некомпетентността на насрещно стоящия за да постигнеш елементарното - да получиш това,което ти се полага.Опитвал съм го,и съм срещал потресаваща липса на образованост.Имам впредвид в кръга на служебните правомощия.
цитирай
3. анонимен - Държавните служители, за които ...
17.02.2007 20:38
Държавните служители, за които пишеш,
са телесни циреи, които си мислят, че тялото съществува тъкмо за да ги обслужва. Самата държава пък вече се е превърнала в случайно явление, следователно е по-добре да се отстрани вместо да се предлага като магистрална пачавра в частни ръце. Като си помисли човек колко по- практичен би могъл да стане животът на туземното население, ако държавната администрация просто се премахне, и шудрите под "светлото" ръководство на евреите преминат към квартално самоуправление до идването на някой изпълнен с жизненост завоевател, който да прекрати тази дълга и жалка българска агония.
цитирай
4. pakostinka - Андрейчо,
17.02.2007 21:59
ти можеш да правиш така, ма аз съм дама и трябва да опазвам имиджа си и да се съобразявам къде чукам... определено не мога като теб... висока летва си за моите възможности... така, че застга ще чукам на определени врати :)))

Pierrot,
това с работното време на денонощния магазин е яко и забавно, но е и абсурдно, наистина, а липсата на образованост вече не ми прави впечатление, май свиквам с нея и предпочитам да отделя повече време и да се поровя в разни документи, но да открия нужната ми информация, отколкото да ходя и да си губя времето с некомпетентни и враждебнонастроени хора, които получават заплати, благодарение на такива като мен и теб :(((

Фалкнер,

този ти коментар ми прилича на една статия на Юлиян Попов, която четох скоро, но е стара. Той пишеше за това какво ще стане ако изчезне МОН и знаеш ли какво - нещата определено изглеждах по-добре, по-логични и по-евтини... ама това с евреите не го разбирам... и аз съм чела книжки, но не го вярвам... много ми е конспиративно и ми е ксенофобско... въпреки, че агонията трябва да се прекрати, ама то зависи от всеки един от нас и определено не е нужна революция, а обединяване :)))

цитирай
5. pierrot - Търпимост или настоятелност?
18.02.2007 00:00
Дали възприемането на метода "каквото стане" е на мода или просто метода "каквото не ми харесва,го променям"/съкратена реплика на Дж. Б. Шоу/ не е възприет?...
(Само отметка:Фалкнер,коментарът ти не ги споделям,радикалната позиция е доказала своята социална непригодност,но това е друга тема...)
...Но е много важно да не престават опитите обслужващото звено в държавния сектор /в който сектор съм и аз/ да се принуждава да работи в полза на тези,които го хранят.Лошото е,че хората не могат да проумеят,че колкото по пасивни са,толкова повече отрицателни последици сами по себе си ще търпят...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1938149
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170