Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2007 09:34 - Обвързаните мъже... секса...любовта... и още нещо...
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5080 Коментари: 18 Гласове:
0



Искам да пиша пак за мъжете в живота ми... нещо са ме подгонили напоследък... и усещам, че не мога да бягам толкова бързо. Много съм говорила за флирта и че обичам да я играя тази игра. Странното в случая е, че ме гонят хора, на които не съм пускала никакви сигнали, честно... гонят ме таквизи едни типове – от “любимите” ми – женени, или сериозно обвързани.

И вчерашният ден бе такъв. Имам си едни ресорни типове, които са много готини, аз ги харесвам ужасно много и ми е кеф да общувам с тях, щото са интелигентни и забавни. Те обаче, намират всевъзможни начини, след като се докопат до моята особа, да извъртят темата и да започнат да ми говорят за плътските удоволствия и наслади, които можем да си доставим взаимно. Но не само това... вчера, единият пичага /семеен, с детенце, ама е друг... не съм писала за него/ ми предложи да правим тройка, заедно с жена му и ми каза, че е говорил с нея и тя била навита.... в момента, в който ми го каза, ченето ми удари земята,  езикът ми се търкулна като червен килим през цялото заведение, а очите ми излязоха от орбитите си. В началото реших, че се ебава с мен и само ме провокира, за да види как ще реагирам... да, ама не... оказа се, че тоз човек наистина е говорил с жена си за тройка с мен... не искам да описвам как се почувствах... не искам и да се правя на моралистка, защото не съм и едва ли някога ще бъда, ама това ми дойде в повече... не искам да казвам, че съм против тройките и че не бих правила, но наистина не мога да разбера какво става и защо ми се случва... някъде нещата ми се късат по веригата...

Замислих се за опциите – те не са много-само две са – или хората са започнали да заявяват свободно сексуалните си предпочитания или това се случва само на мен, защото по някакъв начин ги предразполагам да го правят. Брях и таз добра... Понеже си поговорих снощи с няколко приятелки по женски и споделих терзанията си, те ми казаха, че на тях не им се е случвало... та реших, че сигурно аз правя нещо, не както трябва щото наистина не смятам за нормално една камара женени мъже да ми ги говорят тези неща, камо ли да предлагат на жените си тройки с мен... лудница... честно... нещо му става на този свят... хората масово откачат и се побъркват... ама масово... или поне тези, с които аз общувам и се срещам. Днес, взех кардинално решение – никакви контакти с обвързани мъже... ма не искам да се доближават на разстояние по-малко от 10 метра от мен, защото вече наистина ми се повръща.

Вярно, че няма начин да не се говори за секс. Това си е една тема, на която всички се чувстват компетентни, не натоварва и не изисква кой знае какви мисловни напъни, ама смятам, че има граници... флирта е едно... свалката е второ, а предложенията за тройки, без предварително да са обсъдени са ми хард вариант /пък и нали съм плановик J/, ама толкова хард, че изобщо не знам как да реагирам... честно... обикновено реагирам идиотски – или започвам да говоря гадно и смазвам човека срещу мен с думи, или просто си тръгвам. Вчера, изборът ми падна върху втория вариант и просто си тръгнах... не смятам, че имаше смисъл да казвам каквото и да е... казах само, че няма да се виждаме повече...а после ми се обади още един сериозно обвързан, за да ми каже, че приятелката му има ангажименти и че иска да се видим за по един секс... Човекооо, не искам да се виждам с теб и го знаеш... не искам да се чукам с обвързани мъже... не и аз... и то не защото съм алтруист или съм много благородна... не го правя, само защото не искам да развалям/заздравявам връзки, а защото ролята на втората, третата, петата жена не ми се нрави... ама никак...

Искам да се обърна към всички, които празнуваха Свети Валентин и възхваляваха любовта /не, че аз тайно не се надявам да я срещна, което само по себе си е парадокс и го знам/ и да им кажа, че този мъж, който ми предложи тройка  е празнувал с жена си и по някакъв начин е достоен, въпреки, че на мен ми е брутален... има обаче много мъже /като мъж номер две/, които са се клели във вечна вярност на приятелките и съпругите си на 14-ти февруари и на 15-ти са говорили на други жени как искат да ги чукат и колко отегчени и неразбрани се чувстват от официалните си половинки.

Айде, докато се шири такова лицемерие да не си говорим за любов, а за секс... айде, докато се сблъсквам с такива мъже, никой да не се опитва да ме убеди във вечната вярност... айде, докато ми се случват такива неща, никой да не се опитва да ме убеждава, че между мъжете и жените може да има приятелство... айде,  докато ми се случват тези работи ще си издам ограничителна заповед и няма да се виждам с женени мъже... айде, да ви пожелая много здраве и надежди, щото на необвързаните им остава това – да се надяват, че ще си намерят половинката някой ден... а иначе... няма лошо хората да правят секс, ама айде да не ме инволвата чак толкова много... Айде да спра с глупостите и да ходя на бач... а аз поздравявам всички с една любима моя песен, която не става за всичко...но е подходяща за почти всичко :)))





Тагове:   мъже,   още,   Обвързаните,


Гласувай:
0



1. phoenix2000 - Ха Ха
16.02.2007 10:23
Ха реса ми. Прочетох го на един дъх. Ха йде, че и аз трябва да ходя на работа. После може да се поразмисля да ти оставя някой по дълбокомъдрен коментар.
цитирай
2. andreytcho - Вярно, че няма начин да не се говори за секс.
16.02.2007 10:30
Пакостинке няма да се обвързвам само заради надеждата че един ден ще те срещна :))

И после знаеш кво следва.....
цитирай
3. pakostinka - Phoenix,
16.02.2007 16:40
чекаме те да поразмислиш и да те прочетем по-подробно :)))

Андрейчо,
обещаваш ли да не се обвързваш? Ааааа, май нещо ме мяткаш и ти по върбите и си мислиш, че съм лапни шаран,а? Хммм... ма айде ще ти повярвам... а после какво следва любимите ти проникновени заигравки ли или? ;)))
цитирай
4. phoenix2000 - Кат се поразмислих Паки,
16.02.2007 18:50
та се сетих за нещо, което вече бях забравил. Беше в Германия това лято. Спрях на магистралата на едно от местата за почивка. Много са приятни има пейки, алейки, дървета и взех да се разхождам. По едно време някакъв нещо взе да ми говори на немски. Разбрах това онова ама реших, че май нещо не съм чул добре и казах, че не съм разбрал. Отговор - sex + неприличен жест пред устата за свирка. Казах му не и на немски и на английски, а той - come, come. Е направо ме разби, ебати педала. Както казваш шантава работа. Не го повярвах и още не мога да го повярвам. Ха Ха Ха.
цитирай
5. andreytcho - Вервай ми !!!
16.02.2007 20:35
а какво следва зависи от това колко време ще можеш да ми устоиш :)))
цитирай
6. анонимен - Истинската любов е асексуална. ...
16.02.2007 21:55
Истинската любов е асексуална. Справка- другарят Платон, 4-ти век преди оня чифут. Стига си си блъскала главата за отношението секс-любов, където има секс, няма любов, и обратно. Едното е проявление на духа, другото- на тялото.
цитирай
7. andreytcho - Аз на умрели не вярвам :))
17.02.2007 07:27
тях ги е яд че не може да се чукат и се връштат назад във времето и само си променят разни работи върху некви глинени съдове.

Асексуалните хич не ги разбирам, но все пак те са повредени в мозъка.
цитирай
8. pakostinka - Ха, Phoenix...
17.02.2007 13:22
забавно е... ма то като му се прище на човек няма значение на колко езика казваш "Не" - не се приема... :)))
Falkner,
аз мисля, че всяка крайност е патология. Уважавам другаря Платон, но не смятам, че секса изключва любовта или пък, че любовта изключва секса... според мен, те са прекрасно взаимнодопълващи се характеристики... А пък за блъскането на главата... ми тя е дебела, споко... ще я поблъскам още, че току-виж ми дошъл акъла :)))

Андрейчо,
въпросът никога не е бил в това колко може да устои жената, а колко може да устои мъжът... така че, смятам въросчето ми беше основателно :)))
цитирай
9. andreytcho - аз не мога да устоя на жена
17.02.2007 13:32
май знаеше отговора на въпросчето преди да го зададеш :))
цитирай
10. pakostinka - Хах,
17.02.2007 13:42
е щом казваш... ще со призная... знаех го... ма реших да пробвам :)))
Все пак... картите трябва да са на масата и всичко да е ясно... плановик бе, какво да ме правиш :)
цитирай
11. ivominchev - Заинтригува ме
17.02.2007 15:33
Евалата. Определено ме грабна с тоя пост. Спечели си място в блогрол-а ми. Подкрепям те.
Преди няколко години се запознах с една бисексуална холандка. Мацката си има женско гадже от 8 години. По време на престоя си тук се влюби в мен и каза че откакто е с гаджето си не е изпитвала такива чувства към мъж. Всичко хубаво, ама аз не бях привлечен от нея. Много печена беше, но... това че играеше мъжа в тяхната връзка си имаше и своите последствия.
Не след дълго аз отидох в Холандия. Запознах се приятелката и с която са имали люти скандали заради мен (поне е била искрена да и каже). Даже им отидох на гости. Реакцията ми беше точно такава като твоята когато ми предложиха тройка (имам предвид с ченето, езика и очите).
Аз мисля че намерих по-елегантен начин да се измъкна от ситуацията обаче не помня как. Ми как да си спомня? Тя всичката кръв ми се беше качила в главата от притеснение. Тогава бях само на 21-22. Както и да е. Сега те са женени и си имат момченце (ин-витро).
Признавам си че, сега малко повече ме блазни тази идея за тройката, но по-скоро от любопитство. И много е важно с кого де. Тази холандка определено няма да я огрее.

Относно мнението ти за овързаните мъже... Тази година за първи път имах възможността да бъда с обвързана жена с детенце. Гадно е мамка му. Чувствам се като престъпник. Имам скрупули. Тва за втората цигулка също е гадно. Мисля че, няма да повторя това. Или поне се надявам.

Айде спирам, че май се поувлякох.
цитирай
12. анонимен - Пакостинке, истината винаги е к...
17.02.2007 20:22
Пакостинке, истината винаги е крайна. Който казва, че всичко е относително, и всичко е въпрос на лична гледна точка, е или пълен дебил, или изпечен тарикат, представящ низките си интереси като равнопоставени с обществените.
Прочее гледам, че повечето постинги на тази тема са прекрасна илюстрация на правилото, че низостта и простотията нямат предел. Низшите определено са решили да направят десант в иначе прекрасния ти блог. Изводът, който извличам лично за себе си е, че шудрите свързват любовта с тройките, идеите- със смъртта, а високото- с патологията. Основен принцип на съществуването им явно е долнокачествената и конфекционна наслада от сетивния опит, и транссексуалните девиации. Особено ме шокира самопризнанието на последната шудра за изкушенията на жалката му персона в съблазнителните превъплъщения на "алтернативния" секс под покрива на едно лесбийско семейство с дете!
цитирай
13. pakostinka - Falkner,
17.02.2007 21:50
аз съм човек, който не трие коментари, защото смятам, че не трябва да влизам в ролята на цензура.
Искам да те помоля за едно нещо, а именно да не обиждаш хората, които са споделили мнението си по този начин, защото определено силно противоречи на ценностите ми и защото тези категоризации, които ти употребяваш са крайни. С риск да изглеждам като дебил в очите ти или като изпечен тарикат, ще ти кажа, че аз избягвам крайностите и че за мен светът не е черен или бял, а мургав.
Единственото нещо, за което те моля е да се съобразиш с това и да проявиш толерантност към мнението на хората, така както и те проявяват толерантност към твоето мнение.
Не сме тук, за да се обиждаме, а за да изказваме позиции и да отстояваме определени тези.
Благодаря :)))
цитирай
14. pakostinka - Иво,
17.02.2007 21:51
впечатлена съм от вклюзчването в блогрола... риспект и за устояването пред момите... малко са тез мъже, като теб... ей :)))
цитирай
15. ivominchev - pakostinka
18.02.2007 05:56
(Blush) Айде сега пък ти.... Да беше видяла едната кака... и ти щеше да се откажеш.
Благодаря за подкрепата.
цитирай
16. анонимен - не си сама, ако това ще те успокои
19.02.2007 12:55
но едва ли, както и мен самата не ме зарадва една подобна оферта. съжалявам че пиша като амонимна, но съм се рагистрирала с истинското си име, което е доста популярно, фамилията де,мъжа е женен с дете и малко ме е погнала параноята, но тва е друга тема. :)
Човека с когото имах връзка или по-точната дума е сексуални отношения, беше решил че 3 е едно много хубаво кръгло число ,че е толкова романтично да обсъжда пред кандидат съобщиника или съешателя, колко съм такава, онакава,страхотна, с какво тяло, кожа и прочие.Не знам как трябваше да се почуствам- като проститутка или добиче за продан... Заявих му че ако съм толкова върховна за чий ме предлага на други, а сам не се възползва от благата и след като съм толкова страхотна не съм му достатъчна, кактo викат на селу-Исфинети и мноо здрави на думашните животни. Както казах моята история едва ли те е успокоила, но не си сама.Може би трябва да разгледаш опцията как нестандартното мислене навежда на мисълта за нестандартно сексуално поведение( въпреки че в моя случай за бившия ми любовник това не беше нещо ненормално :)) ).Много ми харесват постингите ти и ги чета с удоволствие, защото намирам сродна душа( това последното не го тълкувай като ухажване ; Р). Успех в столицата!
цитирай
17. pakostinka - Е твоя вариант е по-лош...
21.02.2007 23:27
за разлика от теб, не съм имала никакви сексуални контакти с въпросния господин, което ме поставя в съвсем различна ситуация.
Този господин, в твоя случай е постъпил като абсолютно прасе... можеше да го каже, но по по-различен начин, ама няма смисъл да говорим за това - права си - на село... да ходи при сродните си души- нерезите :)))

Това с нестандартното мислене и линия на поведение и сексуалните и нестандартните сексуални предпочитания, обещавам да я разгледам...
Благодаря ти, че ме четеш и благодаря за пожеланията.
Успех и на теб...
цитирай
18. karadragan - здравей
26.02.2007 18:05
много ме кефиш
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952397
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170