Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2007 13:04 - Писмо до Емел Етем, Станишев, Овчаров и всички клоуни, които се вихрят на политическата сцена и ме карат да се питам “Как изобщо може да живея в такъв фарс&qu
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3378 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 02.02.2007 10:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Уважаеми и скъпи на сърцето, душата и джоба ми политици,     Вчера съвсем случайно попаднах на едно коментарно предаване, в което се обсъждаше изказването на г-жата Вицепремиер и Министър, относно присъединяването на Турция към Европейския съюз. В началото пуснах думите да се разхождат между ушите ми, защото реших, че е поредната инсинуация, но когато разбрах, че едно от нещата, които е казала гореспоменатата особа, са били че ДПС знае много добре ролята си на мост между двете страни – побеснях. Нямам нищо против турците – честно. Имам даже много приятели... но да ми се изправи тази госпожа и да ми каже, че ДПС е моста между страните си е доста нагло. Изключително гротескни и абсурдни са думите и, с които заявява нагло, че турците участват в управлението на страната и че именно тя и нейните съпартийци са основния мост и подкрепят присъединяването на Турция в ЕС. Е това вече наистина ми преля чашата...алооооооооо, г-жо вицепремиер и министър...вие живеете в България и населението на тази страна е българско такова. Турците НЕ участват в управлението. В управлението участва една партия, с безсрамни членове, която претендира, че не е етническа или религиозна такава. След като не сте такава партия какви са тези ваши изказвания? След като не сте етническа партия, какви са тези турци в България? Или сте се объркала? Или всъщност сте го казали, за да направите гражданите на Турция по-съпричастни към нещо? Или това е само вашето лично мнение, така ли високопоставена г-жо Етем? Всъщност имам още един въпрос...вие осъзнавате ли изобщо на каква позиция сте и осъзнавате ли, как това ваше изказване ангажира цялата страна? Всъщност наясно ли сте с изключително дълбоката интелектуална простота, която показахте и не успяхте да прикриете ама никак? Искам да споделя, че ми писна да се лансират турци в България /използвам думите на вицепремиера, защото тя не смята, че са българи/ и че нямам намерение да участвам в лансирането на Турция в Европейския съюз /друг е въпроса, че смятам че е повече в Азия, отколкото в Европа, ма както се вижда мен никой не ме пита/. Всъщност мен дълбоко не ме интересува Турция...наистина..интересуват ме нещата, които се случват в България, а те са трагични...наистина...поне да бяхте показала елементарна мисловна дейност и да бяхте оставила отворена врата и да бяхте казали нещо от типа “подкрепяме кандидатурата на Турция, но се налага да изпълни изискванията на ЕС”..ама не...то този мозък е дълбоко закърнял или по-скоро...безвъзвратно промит. И вие, г-жо Етем сте вицепремиер...вие сте човека, който трябва да изразява становищата на БЪЛГАРИТЕ и на БЪЛГАРСКОТО правителство, нали?   Искам да попитам и вас г-н Станишев, какво ще направите с вашия заместник? Ще имате ли смелостта да и поискате оставката, защото нейната позиция се разминава радикално с вашата такава изказана през декември или ще потулите всичко? На мен ми е ясно, че заедно споделяте доста икономически интереси и разпределяте солидни печалби, но какво ще кажете този път? Кои ще са белите конци, с които ще закърпите поредната политическа издънка? Ще кажете,  г-жата Вицепремиер се е объркала или че просто е говорила като гражданин на Република България? Ми като се обърква – да не е вицепремиер, да ходи да духа супата /ако може да прави и това/ и да ни се махне от екраните и най-вече от живота. Ако ли пък решите, че е изразила личната си позиция – дали може и аз така, ама ако може да говоря за това колко смърдящи неща се случват в България...ама може ли, като обикновен гражданин да го направя в Брюксел...сигурно може, щото нали г-жата Етем и тя като обикновен гражданин говори? Ми като ще си изразяваме личните мнения, защо не вземете най-накрая да направите един референдум, за да разберете какво ми е личното мнение?   Искам да попитам и г-н Овчаров, можете ли да ми кажете как искате отваряне на блоковете на АЕЦ, с аргументите, че страдат живеещите в съседните страни? Не смятате ли, че това е малко абсурдно, а? А гражданите в България, като си светнат лампите от абажурите потичат мед и масло и са най-щастливите в цяла Европа...брях..достойни и щастливи членове на ЕС...нищо, че като си получат сметките за ток колабират или изпадат в кататонен ступор като видят касовите бележки от магазините и цените на стоките от първа необходимост. Нищо, г-н Овчаров....важно е да използваме като аргумент, за отварянето на блоковете, нуждите на албанците и да заебем подписите на 500 хиляди българи, които бяха събрани преди 3 или повече години. И какво искате да ми кажете, че не е можело да се направи нищо тогава ли? Айде бе. Не, няма да ми кажете това...ще ми кажете, че тогава вие не се бил министър и не сте имали правомощията да вземате подобни решения? О, я стига глупости. От колко години се занимавате с политика? Доста са. Не се оправдавайте и не ставайте смешен /въпреки, че едва ли някога сте бил сериозен за някой друг, освен за самия себе си/. Престанете да се гаврите с нас, защото наистина не сме тъпи – просто сме изключително търпеливи, мамка му.   Искам да попитам г-жа Етем, и г-дата Станишев и Овчаров – кога за последно сте слизали от троновете си и сте си говорили с обикновените хора? По избори, нали? Мда, май вие се срещате с тези, които са ви избрали с чисто популистки интереси и мотиви. И после ми претендирате колко много ви пука за нас. Единият се нарича турчин в България, гордо и безнаказано...другият обслужва чисто партийни и икономически интереси и прикрива гъзовете на членовете на политическата мафия...а третия е загрижен повече за албанците, отколкото за българите. Искам да попитам и още едно нещо...може ли да пусна водата след вас и да измия кенефа, а после да го бетонирам, за да съм сигурна че няма да изплувате пак и да се върнете?


Тагове:   как,   МЕ,   може,   писмо,   Овчаров,   Станишев,


Гласувай:
0



1. sulla - Да, и аз се възмутих
01.02.2007 14:37
>:-(((
цитирай
2. vanguard - Радост,
01.02.2007 14:44
за последното......поклон. :)))
А за турците, преди време гледах едно клипче в което група турци пребиват мъж на главната улица някъде в анадолията. Причината.....публично е заявил, че е кюрд.
Тия нашенските серсеми са яхнали фанатичния си електорат и изобщо нямат идея, колко безумно опасни са действията им.
цитирай
3. dosheva - Страхотно си го написала!
01.02.2007 15:41
а прати им по един линк на тези тримата, моля те!
цитирай
4. boyoto - Прекрасен
01.02.2007 16:05
пост. Ти май рядко пишеш за политика, ама като ти дойде музата,,,,
цитирай
5. boyoto - Прекрасен
01.02.2007 16:05
пост. Ти май рядко пишеш за политика, ама като ти дойде музата,,,,
цитирай
6. анонимен - Правилно
01.02.2007 16:16
Съгласен съм с написаното за нашите политици. За съжаление при нас стойностните хора не участвуват в политиката. Там се набутват предимно кариеристи и мошенници. А що се отнася до турците в България-те не са никакви турци и в Турция им викат гяури, но се турчеят защото имат облаги. При тях демокрацията още не е дошла и затова всички гласуват единно. Смятам, че по-голям проблем за нас са циганите, защото никога няма да се интегрират в едно демократично общество и са като пиявици на гърба на останалите.
цитирай
7. анонимен - Страхотно
01.02.2007 16:58
страшно и безнадежно е наоколо!4увствам се обречена в тази държава!дори в протестите си не сме единни! ти ще бетонираш кенефа,но те ще тръгнат по европеиската канализация и ще ги видиш в европарламента!На кого му пука за теб,за нас!Проклети да са!
Съседка ми иска вестници,да завивала шишарките с които се топлела-това в 21-ви век!От сьседния блок се извива пушек като от кремакториум-там какво горят ,мога само да гадая!Дори само за това р.Овч.трябва да си подаде оставката.От екрана вечер болно детенце моли:помогнете!Раздиращо е!
И ти вменяват чувство на вина!Държавниците ни са вдигнали ръце от болните си деца,пенсионерите,инвалидите,от всички ..за да прегърнат властта!
цитирай
8. анонимен - Не сте ли чели доклада на ЦРУ
01.02.2007 17:00
още от 70-те години, в който пише, че българите ще бъдат АСИМИЛИРАНИ от турците?!
цитирай
9. chris - ok ,
01.02.2007 17:15
точно така , правилно , подкрепям , "за"...
сега дай "принт" и го прати на гореспоменатите получатели , щото те тук никога няма да го прочетат , пък тези , които тук го четат , тоест , ние , тези неща си ги знаем прекрасно.
цитирай
10. анонимен - Бре, бре, тоз политически материал ...
01.02.2007 22:58
Бре, бре, тоз политически материал не го е писала никаква млада Пакостинка, а мъж на съвсем зряла възраст, личи му отдалеч по изказа...Може би дори и на попрезряла...
Виж я ти, Пакостинката ни била значи същество от мъжки пол! И с литературно-политическо-коментарни заложби!
цитирай
11. pakostinka - @Sulla, а аз съм бясна :(((
02.02.2007 10:33
@Пацо,
а аз четох много за явлението "пълзяща турцизация" и се ужасих...не искам никой никого да бие, но ми писна всички да се гаврят с българите - тези като мен и теб, с нас, които все още живеем достойно и обичаме страната си.

@ Дошева,
нищо няма да им пращам на тези тримата, защото няма смисъл. Когато хората се самозабравят по този начин, когато няма кой да ги свали на земята и когато всички ние стоим и търпим...няма смисъл от линкове или писма...просто никой от онези, които са се самопровъзгласили за богове няма да го прочете, камо ли да се замисли...тъжно, но факт.

@ Благодаря Бойо,
пиша рядко за политика, защото всичките ми материали биха били такива, а май не искам да пускам много гневни неща...иначе...се интересувам много и тези серсеми там в МС и в Парламента, че и експертите по всичките министерства ми идва да отида и да ги набия, ама честно...

@Анонимен 6
да и според мен е така, качествените хора не се занимават с политика и знаеш ли защо е така - защото думата "политика" е много мръсна такава и то с основание. Аз познавам хора, които са бачкали за депутата, говорила съм си и с депутати, които са се осмелили да бъдат искрени с мен и които определено са се отвратили...колегите им са толкова некадърни, че е покъртително...наистина...аз лично не мога да повярвам...успяха да прокарат и да приемат "Закон против комунистическия режим"...докато се обсъждаше бюджет 2007 и твърденията на тази групичка, която го прокарваше бяха, че този закон е по-важен от бюджета...че комунистическият режим е нещо много гнусно, което трябва да бъде изтръгнато, а инструмента за тази ампутация е именно този закон...тея са луди, заклевам се...и как да се занимаваш с политика, кажи ми?

@Анонимен 7,
да, за съжаление май наистина ще тръгнат по канализацията и ще ги открием в европарламента...ама аз си мисля, че не е станало все още толкова късно и можем да направим нещо, но това зависи от нас...

@ Анонимен 8,
ми не съм го чела, но ако го има някъде и можем да го погледнем, можеш да пратиш линк.

@ Крис,
няма смисъл...наистина...политиците не се вслушват в такива като мен...там играят само лобитата или поне основно те...

@ Анонимен 10,
не знам кое в нещата, които сте прочел/а са ви накарали да мислите това, но определено не сте прав/а. Нямам никакъв интерес да лъжа за възрастта или пола си, но нямам време и намерение, да ви убеждавам в противното. Всеки сам решава за себе си как да възприема другия, но мога да ви кажа само нещо....ако се случи така, че доживея тази попрезряла възраст ще бъда много щастлива и тогава със сигурност ще съм по-информирана и ще пиша много по-гневно.
За заложбите - мерсаж :)
цитирай
12. анонимен - ДК:..
02.02.2007 14:40
„Хора, които са прекалено умни, за да се занимават с политика, са наказани да бъдат управлявани от глупаци.“ Платон.. ;)

И все пак не виждам смисъл този пост.. да бъде тук. Като безгласна буква. Колкото и да се опитва да огласи ..
цитирай
13. dimitko - Политиците...
03.02.2007 21:39
... си ги избираме ние!

Оставяй разстояние между многоточията и думата след тях и използвай умението да говориш/пишеш добре внимателно, когато го правиш на такива теми. Изказването на една жена, самозабравила се и отлетяла в космоса, не е причина да се намесват други хора. И етноси.

Тенк ю!
цитирай
14. анонимен - Политически анализ, удрящ в земята ...
13.02.2007 20:22
Политически анализ, удрящ в земята недъгавите и импотентни политологии от епохата на юдеолибералния здрач. Силата му е не само в конкретиката, но и в изящната реторика. И тъй като си позволих да се разходя из почти всичко, написано от теб, мога спокойно да кажа, че върху постингите ти стои отпечатъкът на високи умствени заложби и рядко срещаща се проницателност. Съжалявам, че трябва да ти го кажа, но в тая страна и изобщо на тоя свят личност като теб не я очаква нищо добро. Боклуците ще направят и невъзможното, за да те стрият на елементарни частици и да те вкарат в канализацията на сивотата, конюнктурата и посредствеността под иначе излъсканата фасада на юдеомасонската демокрация. Димитко е само първата лястовичка на менталната перверзия и посредственост, бъди сигурна, че над главата ти висят предварително написаните присъди на далеч по- масивни горгони, родени от уродливата утроба на американоидното общество.
цитирай
15. dimitko - Перверзията ми, falkner,
16.02.2007 13:04
не е само ментална. Но изрaзът ми харесесва и смятам да си го отпечатам на някоя тениска. Така че ако срещнете млад, чаровен и красив младеж с тениска, на която пише "Ментално-перверзен", знайте че съм аз. ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1938187
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170