Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2007 20:39 - Айде малко да пофиртувам с флирта /неуспешен опит за подредба и анализ/
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3295 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 31.01.2007 21:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Флирта...тази игра...интересна е и е забавна. Привличането и поставянето на граници. Преди време си пишех с един човек, когото като попитах какво иска от мен ми каза “Искам ластика между нас да се скъси”. Замислих се за ластика и за това, че той съществува наистина. В момента, в който ми го каза го почувствах. Разбрах как еластичността му е различна с различните хора, с които общувам...понякога така ме дръпва, че просто прегръщам и целувам някого, а понякога – само виси, безжизнено и мъртво.   Замислих се какво представлява ластика – дали това е някакво събирателно понятие, описващо множеството флуиди, които се вихрят между мен и хората, с които общувам или е просто някаква обикновена си и стандартна енергия, която я има навсякъде? Запитах се дали може да се среже и ако може, то дали ние решаваме кога и как определяме кой е най-подходящият момент за това? Другият въпрос, който ме вълнуваше беше за това, в кой точно момент той се създава този ластик и защо обикновено разбирам за неговото наличие чак, когато толкова се е опънал и след това ме е дръпнал толкова силно,  че съм разбила нечий нос или съм счупила своя? Хм...отклоних се...   Та за флирта...преди време се жалвах на един приятел и му обяснявах как ми върви повече, когато кандидатствам за работа и на събеседването ме интервюират мъже и имам по-голяма успеваемост с тях, а жените обикновено ме режат, за да не кажа, че направо пускат водата след това /малко пресилено е, признавам си J/. Той ми каза, че е нормално, защото съм флиртувала безсрамно и непрекъснато с всички мъже. Ужасих се и се възмутих и му го показах, а той ми каза че е същият и че не е толкова страшно. Бе как не е страшно? Аз не знаех, че флиртувам с всички. Мислех си, че го правя само с хората, които ми харесват, ама хак – оказа се, че го правя дори и с такива, които не ми допадат не само като хора, ами и като мъже. Като един типичен неверник поставих думите му на анализ и обмисляне, обстойно ги разгледах през увеличителната си лупа и за мое съжаление установих, че е прав. Флиртувам! Преди да споделя мислите и терзанията си искам да направя вметка, та вметката е, че когато говоря за флирт нямам предвид онова разголване и показване на плът, съпроводено с обещание за секс, ако стане на нашата...имам в предвид онази игра на съблазняване и покоряване, но в дискретен и елегантен план. Ама толкова дискретен план, че доскоро не се усещах, че я играя J.   Започнах да си мисля какво е флирта и защо той е толкова важен за мен, а и за много хора в живота ни. Дали това е една от универсалните валути, които използваме, за да се продадем в свят, в който секса е издигнат в култ или просто е едно от средствата, които използваме, за да се забавляваме и да покажем, че освен професионалисти и бачкатори сме и мъже/жени?   Стигнах до извода, че са всичките неща накуп, но все пак – дали флирта не е един вид обещание за нещо, което можеш да дадеш или е обещание за нещо, което ще направиш, ако ти бъде дадено нещо? Покупко-продажба ли е целият този процес? Когато флиртуваме продаваме ли се и докато го правим, не се ли обезценяваме, защото се превръщаме в стока?   Връщам се на едно мое много старо твърдение, че всичко се е комерсиализирало и че е важно да умеем да се продаваме, а май секса продава най-успешно...засега. Само, където не знаех, че и аз съм се комерсиализирала. Подейства ми като студен душ. Усетих как настръхвам и кожата ми стана като на пате. Побиха ме тръпки и студени вълни обходиха цялото ми тяло. Задълбах, защото за мен това е типично – обичам да задълбавам...взех скалпела и реших да си направя поредната дисекция.   Та какво е флирта? Естествена трансформация на стремежа да покажем сексуалните си желания към даден обект от същия или противоположния пол. Според мен е така...ма не претендирам за достоверност. Ако това твърдение е вярно, факта, че флиртувам с почти всички мъже, означава ли че желая сексуално почти всички мъже, с които флиртувам? Не, категорично. Причината е на друго място. Докато откривах нови места в съзнанието си се замислих дали флирта се учи или е нещо, което ни е вродено? Ми не мисля, че ми е вродено. Родила съм се с камара безусловни рефлекси, но флиртуването не е един от тях . Ако разглеждаме сукането, като нещо, което после се трансформира в нещо друго и това определя желанието на жените да свирят на кавал, а на мъжете да лапат женски гърди, значи може и да се помисли върху тази теза, ама аз я отхвърлих. Не го направих категорично, защото флирта е инструмента, който използваме, за да осигурим наличието на гореспоменатите органи в устата си, но.....това е друга тема.   Едни от основните правила за успешен флирт са гледането в очите и скъсяването на дистанцията. Добре де, аз го правя с всички и непрекъснато. Не обичам между мен и човека, с когото общувам да има 10 метра разстояние и да ми се налага да крещя или пък да гледам в тавана – тъпо е. Друго правило е да се задават въпроси, които не са стандартни. Ми задавам непрекъснато такива – какво да правя като ме интересуват хората и като съм Пенчо – питанката. Сега си спомням за другото правило с очите – да се задържа погледа и после свенливо да се отмества – ми и това го правя, ама щото по някое време наистина ме хваща срам, а ако като ми зададат някой неприличен въпрос и взема, че се и изчервя става страшно – сигналите са на 100% че флиртувам. Или пък за усмивката, където се казва че е хубаво хората да се усмихват...ми правя го, защото съм усмихнат и позитивен човек, а не защото искам да кажа “Ела вълчо и ме набучи на кола”. Грррррррр...няма измъкване...   Да се върна към флирта, че стана много лично :) Установих, че умението да флиртуваме със сигурност не е продукт на семейното възпитание, защото не си спомням да съм имала подобни разговори с родителското тяло, а за примери даже не мога и да си помисля. ..още по-малко възможно е този продукт да е на образователната ни система. Започнах да се изнервям и почти ядосано и със скалпел в ръка се попитах “Къде д’еба съм се научила да флиртувам?”..минах през книгите и ги отхвърлих...през телевизията – не....къде тогава, мамка му? Единственото нещо, което можеше да бъде достоверен отговор на въпроса ми беше, че да флиртувам ме е научил истинският живот. Сблъсъците ми с представителите на противоположния пол са ми показали, че е много по-лесно да получиш нещо, когато пофлиртуваш малко. То е като обещание за свирка, която може и да не направиш, но пък на мъжа му става хубаво от това, че си му показала, че си мислиш за  съответното физическо и орално удоволствие. Ок. Открих източника и отговорих на един от въпросите си, ама....винаги го има това ама...как при положение, че флиртувам неосъзнато с мъжете около мен, човекът на когото наистина съм склонна да направя свирка и истински харесвам ще разбере това щом флиртувам с всички? Ми май никак. Ще ми се налага да говоря, че е по-специален, а пък той ще се изплаши и после до там. С флиртуването в едната ръка и скалпела в друга. Офффф....тежко е народе...ще трябва да се отуча да го правя толкова непрекъснато, ама как като секса е навсякъде и като продава най-успешно и като съм просто такава...не го правя нарочно...подсъзнателно е, мамка му. Мамка му и време...мамка му и комерс...мамка му и секс...мамка му и флирт... ама е толкова сладко, особено ако отсрещната страна също отвръща и е толкова неангажиращо :))
Оф, добре де...обещавам, че поне ще се опитам :)



Тагове:   анализ,   опит,   малко,   неуспешен,


Гласувай:
0



1. tessy - аууу, pakostnika, наистина е страшно
31.01.2007 22:19
не заради друго, ами представи си, че имаш сериозен приятел (тоя, по- специалния) и той те види да флиртуваш с друг. После иди, че му обяснявай, че ти си си просто такава...
Все пак успех ти желая и да знаеш, че съм ти голям фен :)))). Пишеш чудесно!
Поздрави.
цитирай
2. isis - Ти пък!
31.01.2007 22:20
Разтревожила се, че била флиртувала неволно с мъжете! Ами аз и с жените го правя :))) И не е свързано с абсолютно нищо сексуално, а си е желание на егото да се хареса. Много се чудех преди какво толкова се лепят хората по мен - ами като винаги се държа мило и любезно и много от тях го бъркат с нещо друго, какво да се прави.
цитирай
3. keyholder - Мда,
31.01.2007 22:32
мило, усмихвам ти се - :) (не е флирт)
цитирай
4. outfaced - абе ти хубаво така, ама все пак си имай едно наум ...
31.01.2007 23:31
че ний мъжете не винаги така невинно ги възприемаме тез леки закачки дет си гъделичкате егото
цитирай
5. xbizzit - Бравос...
01.02.2007 00:02
Много добре правиш. Подкрепям те с две ръце..С теб съм..Продължавай напред с повече действия и по-малко анализи шот ако човек анализира всичко накрая хем до никакъв смисал нема да стигне, хем ше си е изгубил страшно много време без да свърши нищо..За тва..Дерзай..
цитирай
6. piccola - :)
01.02.2007 09:55
лудница!
ти си пакост-радост!
цитирай
7. pakostinka - @ Tessy,
01.02.2007 11:14
наистина е страшно и затова се успокоявам с факта, че сериозния приятел го няма...все още, а като се появи ще обяснявам и ще бия спирачки от време на време...какво да правя :))...а за фенството - благодаря, аз също съм ти фен ;)

@ Isis,
провокира ме с искреността си....понякога и аз го правя с жени, ама явно не съ разучила много добре нещата там, защото нещо не ми се получава в повечето случаи и по-често ми се лепят абсолютни олигофрени и откачалки :)

@ Владко,
знам ли аз как ми се усмихваш, като те знам и теб какъв флиртаджийко си :Р

@Outfaced,
когато не ги възприемате като невинни закачки за гъделичкане на егото, като зелен светофар ли го усещате - за всичко? :Р..иначе съм осъзнала, че требе да е по-леко :)

@Xbizzit,
и аз е подкрепям с две ръце...повече действия и по-малко анализи...уча се...упорито :)

@ Piccola,
мдаааааааа...лудница, цирк, въртележка...всичко...ама ма кара да се усмихвам...а понякога усммихвам и вас, заради което се усмихвам още повече :)


цитирай
8. outfaced - ам аз да питам обратното ...
01.02.2007 17:38
когато решиш, наистина да вкараш сериозни намерения във флирта, инак ли се държиш или просто тогава е нарочно а иначе е без да искаш :)

щот мойте наблюдения са за второто и тогас нема начин да разбереш сфетофара кво свети ... честно ;Р
цитирай
9. pakostinka - Зададе си въпроса
02.02.2007 10:46
така, че ме обърка, ама много...
та, когато реша да вкарвам наистина сериозен флирт се държа по същия начин, но нязнсите са различни и тогава е нарочно, а иначе е без да искам.

Бе има начин да разбереш какво свети светофара, защото тук играят нюансите и трябва да успееш да разграничиш червеното от розовото или оранжевото от жълтото...това е цялата философия :)...малко упражнения и тренировки и си пушка :Р
цитирай
10. marsfreak - Говорот на телото
05.02.2007 17:57
Флертување, кокетирање, речи го како ќе го наречеш, но тоа е само говорот на телото. Некогаш играте неутрално, со пак некого заканувачки, а кон некого ветувачки. И што е најинтересно, тој речиси не може да се контролира, зашто е несвесен, односно подсознателен. Е, тоа е она впечатливото, заводливото: да говориш за оние слатки нешта што постојано ги правиме подсознателно, но сега преку медиум кому толку очајно му недостасува тој, говорот на телото.
цитирай
11. анонимен - хахахахахахах
15.02.2007 01:31
Този пост искрено ме развесели и размекна. Отдавна не се бях хващал в размекване. Явно е от флирта. Опитът на пакостинка с него си е съвсем успешен. Тя не само извъртя един готин флирт с флирта, ами направо си го изнасили. Не знам само за добро или зло ще да е, сиреч как ще го преживее. Ами ако чувствителността се окаже прекалено крехка, и душата се сломи като шийка на врабче? Имам предвид озлочестения флирт, а не пакостинка, нея няма да я мислим! Духът й е достатъчно борчески, за да премаже и изплюе нефелен противник като флирта. Хм, флирт. Символната игра на размените де, както би казал Пиер Бурдийо. Сигурно съм прихванал от тая игра. Продължавам да се смея. Съвсем яко, даже цинично. А и клипът на всичко отгоре си е класика в жанра на флирта. Бе нямам думи, когато намеря подходящите, обещавам да пиша пак. Дотогава ще продължа да се кикотя, което занимание става още по-трудно отстранимо предвид крепкия съюз на напиращата от клипа Мадона с целокупната академична девственост и аскетичност, струяща на мощни, но прохладни мисловни вълни от постинга на интелектуално-дисциплинирания марсфрийк. Бъди проклет, марсфрийк!...баси мамата, нема лабаво...........хахахахахахахахахаха
цитирай
12. podlopioner4e - Evrika!:)
18.02.2007 23:19
Eto za6to momi4etata ot malki igraqt na lastik;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1951658
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170