Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2006 09:43 - За кафето, събуждането и сутрешните блокове...
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2472 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Обичам да пия кафе в големи дози и по няколко пъти на ден. Знам, че не е полезно за мен и здравето ми, ама какво да се прави – обичам го пустото.

Ама най-обичам, когато стана по-раничко да си пия кафето и да гледам сутрешните блокове на Нова и на БТВ – кеф ми е, а и не си падам много по новините – предпочитам да чета вестници или да ги научавам от Интернет – по-бързо е и не е регламентирано точно във времето.

Тази сутрин станах по-рано, направих си необходимата ми доза кафе с мляко и с почти предоргазмено удоволствие седнах пред телевизора да гледам сутрешния блок...и о чудо...от там ме засипаха новини и събития, които не са от онези, които дават добър старт на деня та, като например -На някой си г-н Гущеров му дали 1990г. от стопанската камара 3 млн. лева – свързват се г-на по телефона, който започва да плюе, плюе, плюе...по всички...чак аз се почувствах наплюта от него.

Реших да се разхода из каналите и за да е по-сигурно избрах музикални такива – да ама там бяха решили да ми пускат едни депресарско-любовни песни, от които ми идваше виждаш ли да си прережа вените, защото не съм щастливо влюбена...отново съобразено с часовата зона и нуждите на зрителската аудитория.

Върнах се отново на сутрешните блокове и по-специално на този на Нова – там събеседник беше лекар от Пирогов, който е лекуващ на Божидар /момчето, което пребиха преди няколко дни и му изпомпваха кръв от стомаха и му махаха далака/ и разказва за зачестяването на подобни случаи...разказва за простреляни тийнейджъри, за пребити деца и т.н....и това преди 8.00...чудо...кафето определено ми приседна – там някъде на гърленцето...превключих отново...попаднах не репортаж за недостъпната архитектурна среда за хора с увреждания и колко унизително е това за тях...репортаж за един обикновен и нормален човек с увреждане и трудностите, с които се сблъсква и как общините в България правят рампи на конвейер, които после се оказват неизползваеми....Не, стига – искам нещо весело, нещо забавно, с което да ми започне деня...

Превключвам пак на Нова – дават някаква рубрика, която звучи като нещо от типа – „Нощна София” или каквото и да е...в нощна София какво се е случило – кола помляла жена на средна възраст в Младост 1, трамвай блъснал пешеходец незнам къде си...пред президентството са се сблъскали две коли и т.н....Чудесно...не успях да си изпия кафето...нямам нужда от това...всъщност искам да ги знам тези работи, ма не в тази часова зона и не по този начин...

Идеалната сутрин за мен е...да си се събудя с песничката за събуждане, да се изкъпя, да си направя кафето, да седна да погледам телевизия и там да виждам хора, които се чувстват щастливи и успели, хора които да ме заредят с положителна емоция и аз да почувствам част от тяхното щастие и да си кажа: „Мдааааа, всеки може да е щастлив”...а не да ме засипват камари с негативни емоции и да ме заливат с чужда мръсотия...Стоп, благодаря.

Аз бях до тук със сутрешните блокове....Оставям си само уредбата с подбрана музика, че да ми е по-сигурно ;)

           




Гласувай:
0



1. sunflower - :))))
21.11.2006 09:47
Ако някога получиш своята идеална сутрин, ми се обади да си превключа и аз телевизора, че в момента на него вървят само детски за детето и нито едни новини не съм гледала от месеци и месеци. :)))
цитирай
2. pti - хич не ми трябват и новини
21.11.2006 11:02
аз я карам на MEZZO 8)
цитирай
3. fugitive - Сутрешните блокове
21.11.2006 11:09
ме изнервят до безкрайност - или някакви се карат в студиото или ми разказват трагични истории. Сташен начин да си започнеш деня, няма що!
цитирай
4. babs - Наистина сутрешните блокове са доста депресиращи.
21.11.2006 11:15
Е, към края им обикновено пускат някоя културна новина или представят някоя постановка и става доста по-приятно ;)
Всяка сутрин си пускам Фокс и гледам "Приятели", "Дарма и Грег" и т.н. Въпреки, че са изтъркани тези сериали са смешни и позитивни. Те определено ме зареждат с необходимата доза оптимизъм, необходим ми за да се преборя с поредния работен ден. :)
цитирай
5. pti - dammmm Дарма и Грег
21.11.2006 12:06
амаа го дават :( в 9.30, а аз тръгвам час по-рано хъхх
;)
цитирай
6. pakostinka - Да и аз ги обичам, ама съм гледала всичко по няколко пъти...
21.11.2006 12:18
Мога да понеса още повторения на Али Макбийл, защото се оприличавам с нея и виждам как колкото и да е зле деня и живота ти - накрая пъзелчето се подрежда...Преди време /много години/ гледах един сериал - "Злостър - черното влечуго", където определено английският хумор поднесен в една симулирана аристократична среда ми хареса много...мисля, че е добре за събуждане... но не мога да го намеря :(
цитирай
7. tessy - Аз
21.11.2006 22:05
Аз телевизия не гледам през деня, само малко вечер. А новини изобщо. Така се спасявам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952539
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170