Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2006 11:08 - Имате ли си песен за събуждане?
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2988 Коментари: 1 Гласове:
0



Аз си имам такава и всяка седмица си я сменям. Това е първото нещо, което чувам след алармата на телефона си и не излизам от топлото легло, докато не свърши...
Тази седмица ми е "Бански на лалета" - спомняте ли си я ? Невероятно весела, лигава и зареждаща те с оптимизъм по детски - какъв критерий - "Защото знам, че другите момчета нямат бански лалета, нямат твоите сини очи и сега ще си призная с теб обичам да играя - ти си принца на мойте мечти"...
Яко, а аз все още не спирам да се хиля като тиква и да ми е весело и слънчево, въпреки, че моята дружка не се е показала още на небето - трябва да му пусна на Слънчо тази песничка, защото той може да няма бански на лалета, ама има ризка на райета - жълтички едни такива ;-)

Желая ви много усмихнат ден и седмица




Гласувай:
0



1. анонимен - Мдаааа...
20.11.2006 13:04
Първата аларма е
Beatles - Strawberry Fields Forever, a втората
Def Leppard - Hysteria
Днес и двете аларми (да де, те са на един телефон) не звъннаха. Вторият часовник (ръчен, руски, механичен) също... :-(

Поздрави
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1949393
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170